|

10 قربانی جام جهانی 2022 قطر

سایت الکوره در یک گزارش به معرفی ناکامان جام جهانی پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

سایت «الکوره» عربی در گزارشی به معرفی مربیانی پرداخت که قربانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ در سر لیست قربانیان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نام کارلوس کی روش سرمربی ایران قرار دارد که به نوشته این رسانه مربی پرتغالی از تیم ملی خداحافظی کرد. البته هنوز فدراسیون فوتبال کشورمان تصمیمی رسمی در زمینه رفتن یا ماندن کی روش نگرفته است.

این رسانه، نوشت: تیم ملی مراکش پس از شکست بلژیک، اسپانیا و پرتغال بزرگترین عامل پدیده اخراج محسوب می شود تا با جام جهانی خداحافظی کنند.

*قربانیان مرحله گروهی(۴ مربی)

پس از خداحافظی ایران از مرحله گروهی با جام جهانی، کارلوس کی روش پرتغالی اولین نفری بود که پس از خداحافظی ایران از مرحله گروهی با حضور در جام جهانی، بلافاصله پس از ناکامی در رسیدن به مرحله بعد برای اولین بار از سال ۱۹۹۰ با مارتینو سرمربی آرژانتینی مکزیک همراه شد و خداحافظی کرد.

بلافاصله پس از خروج ناگهانی بلژیک از مرحله گروهی، روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی از پایان دوران حرفه ای خود در شیاطین سرخ خبر داد و همین امر در مورد اتو آدو، سرمربی غنا نیز صدق می کند.

*قربانیان مرحله یک هشتم نهایی( ۳ مربی)

مسابقات مرحله یک هشتم نهایی باعث جدایی ۳ مربی شد که اولین آنها پائولو بنتو سرمربی پرتغالی کره جنوبی پس از باخت سنگین (۴-۱) از برزیل بود.

پس از حذف غیرمنتظره ماتادورها مقابل مراکش، انریکه تصمیم به کناره گیری از سمت خود گرفت، همانطور که فدراسیون لهستان اعلام کرد چسلاو میشنویچ را برکنار کرد.

*قربانیان مرحله یک چهارم نهایی(۳ مربی)

در مرحله یک چهارم نهایی، سه نفر دیگر قربانی شدند که اولین آنها تیته سرمربی برزیل بود، پس از حذف توسط کرواسی در ضربات پنالتی برکنار شد.

تیم ملی مراکش در ادامه سریال سرنگونی مربیان باعث اخراج فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال شد.

آخرین نفری که سمتش را ترک کرد، لوئیس فن خال، کهنه کار هلندی بود، که پس از خروج آنها در ضربات پنالتی مقابل آرژانتین، تیم را ترک کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها