|

رئیس جمهور ترکیه تیم بعدی رونالدو را لو داد!

رئیس جمهور ترکیه می‌گوید نیمکت نشین شدن رونالدو درجام جهانی قطر، به خاطر حمایت از فلسطینی‌ها بود.

لینک کوتاه کپی شد

رجب طیب اردوغان در مراسمی روز گذشته اظهارات فوتبالی در مورد فوق ستاره پرتغال زد. او گفت:آن‌ها رونالدو را هدر دادند. متاسفانه برای او محرومیت سیاسی وضع کردند. فرستادن فوتبالیستی مانند رونالدو به زمین در فاصله ۳۰ دقیقه مانده به بازی روحیه اش را خراب کرد و انرژی اش را گرفت. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از آنا؛ این مقام که با گروهی از جوانان در شرق استان ارزروم صحبت می‌کرد، افزود: رونالدو کسی است که از آرمان فلسطین دفاع می‌کند. او در جام جهانی به دلیل حمایت از فلسطینی‌ها از بازی بیرون گذاشته شد.

به اعتقاد این مقام نیمکت نشینی‌های ستاره ۳۷ ساله همین دلیل را داشت. رونالدو در بازی یک چهارم نهایی مقابل مراکش که در آن پرتغال یک بر صفر شکست خورد، به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. او همچنین در آغاز مصاف یک هشتم نهایی با سوئیس روی نیمکت بود و بعد به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت.

وی که تنها بازیکنی است که در پنج دوره جام جهانی گلزنی کرده، پس از حذف تیمش در مرحله یک چهارم نهایی از جام جهانی قطر، در حالیکه به شدت اشک می‌ریخت، سریع میدان مسابقه را ترک کرد.

او در کنار فعالیت‌های ورزشی خود، چهره‌ای است که از مردم مظلوم در سراسر جهان حمایت می‌کند. اردوغان همچنین براین باور است که رونالدو به تیم النصر عربستان خواهد رفت. این مقام عنوان کرد: اطلاعاتی در دست دارم که مشخص می‌کند او به النصر می‌رود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها