|

بدترین شکست عمر گواردیولا؛ رقیب همیشگی!

پپ می‌گوید بدترین شکستی که تجربه کرده برابر رئال مادرید در اروپا بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

گواردیولا در دوران حضورش در بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی بارها در رقابت‌های مختلف برابر رئال مادرید به میدان رفته است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ تقابل این مربی کاتالان با رئال مادرید چه در دوران حضورش در بارسلونا به واسطه رقابت خاصی که بین این دو تیم وجود دارد، چه در دوران حضورش در بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان و چه در دوران هدایت سیتی با جذابیت‌های بسیاری همراه بوده است. 

بسیاری معتقد هستند که شکست منچسترسیتی برابر رئال مادرید در نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان که مانع از صعود این تیم به فینال و رسیدن به رویای دیرینه این باشگاه برای فتح این جام در دقایق آخر شد بدترین شکست او مقابل این تیم بوده است اما به نظر می‌رسد که گواردیولا شخصا نظر دیگری در این باره دارد. 

1785129

او به تله‌موندو دیپورتز در این باره گفت:« بدترین شکستی که در طول عمرم تجربه کردم به همراه بایرن مونیخ برابر رئال مادرید بود. مسئله این است که آن بازی خودم نبودم. کارهایی کردم و بیش از اندازه به حرف بقیه گوش دادم و همین برایم دردسرساز شد.»

گواردیولا با ابراز نارضایتی از تصمیماتش اضافه کرد:« من باید در فینال لیگ قهرمانان بیش از اندازه جسارت به خرج می‌دادم. شکست می‌خوردم؟ خب شکست می‌خوردم، چه اهمیتی داشت؟ بازی بعدی را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتم. اما شکست بدون احساس واقعا بدترین نوع شکست است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها