|

توضیحات فدراسیون فوتبال درباره VAR

مدیرروابط عمومی فدراسیون توضیحاتی را در خصوص سیستم کمک داور ویدیویی VAR‌ارائه داد.

لینک کوتاه کپی شد

امیرمهدی علوی، درباره نشست مدیران باشگاه‌ها با مسئولان فدراسیون فوتبال درخصوص سیستم کمک داور ویدئویی، اظهار داشت: متعاقب برنامه‌ریزی صورت گرفته جلسات مرتبط با موضوع سیستم کمک داور ویدئویی بخش اعظمی از اهداف این روزهای فدراسیون فوتبال را تحت شعاع خود قرار داده است. براین اساس، دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان مدیر پروژه کمک داور ویدئویی با زیر مجموعه‌های مرتبط به صورت روزانه جلسات متعددی را برگزار می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ وی ادامه داد: در ادامه جلسه روز گذشته، امروز (دوشنبه) مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان به دیدار رئیس فدراسیون فوتبال رفت و مباحث مثبتی در این نشست درباره موضوع تجهیز ورزشگاه فولادشهر به سیستم کمک داور ویدویی مطرح شد. همچنین چهارشنبه نیز هم نشست مدیرعامل باشگاه گل‌گهر با مهدی تاج برگزار می‌شود که محور آن بهره‌مندی هرچه سریع‌تر از تجهیزات رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال در ورزشگاه باشگاه گل‌گهر است.

علوی با بیان اینکه جلسات مرتبط به صورت فشرده تداوم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد باشگاه‌های فولاد خوزستان، سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان به عنوان پیشگامان موضوع تجهیز ورزشگاه‌های‌شان به تکنولوژی VAR مطرح بوده و امیدواریم با توجه به عزم بوجود آمده در این باره شاهد استفاده تمامی ورزشگاه در آینده از این تکنولوژی باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها