|

شروع جذاب لیگ انگلیس!

تاتنهام با درخشش کین شکست برابر برنتفورد را با تساوی عوض کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پس از وقفه یک ماه و نیمه بخاطر برگزاری دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ از امروز مجددا آغاز شد که در نخستین مسابقه، تیم برنتفورد در حالی که سامان قدوس را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۶ مقابل تیم رده چهارمی تاتنهام قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ برنتفورد که در آخرین مسابقه‌اش در لیگ جزیره یک نتیجه شگفت‌انگیز با برتری مقابل منچسترسیتی به دست آورده بود، امروز هم شروع خوبی برابر تاتنهام داشت و نشان داد همچنان فرم خوب قبل از تعطیلات را حفظ کرده و نیمه اول را هم با زدن دو گل به پایان رساند که البته یکی از آنها قبول شد.

یاران قدوس که نمایش تاکتیکی بهتری از تاتنهام ارائه دادند، در دقیقه ۱۵ روی یک حمله سریع و کار ترکیبی از سمت چپ زمین دروازه حریف‌شان را تهدید کردند و موفق شدند در ریباند توپ توسط فراسر فورستر گلر تاتنهام، با ضربه تمام کننده ویتالی جانلت به گل اول دست پیدا کنند.

1785243

ایوان تونی، ستاره برنتفورد و سومین گلزن برتر لیگ جزیره که از حضور در جام جهانی محروم شده بود، در دقیقه ۴۳ توانست گل دوم را بزند، اما VAR دومین گل این تیم را مردود اعلام کرد تا تاتنهام نیمه نخست را با شکست یک بر صفر پشت سر بگذارد.

بازی درخشان برنتفورد در نیمه دوم هم ادامه داشت و این تیم موفق شد در دقیقه ۵۴ روی توپ ارسالی از کرنر سمت راست زمین و ضربه پشت سر کریستین نورگارد از تیرک اول به محوطه ۶ قدم، با ضربه تمام کننده ایوان تونی به گل دوم مقابل تاتنهام دست پیدا کنند و در آستانه برتری قرار بگیرند.

تاتنهام که نمی‌خواست با شکست در زمین برنتفورد از کورس مدعیان لیگ جزیره عقب بماند، پس از دریافت دو گل به خودش آمد و با حملات پیاپی موفق شد در دقیقه ۶۵ روی ارسال استثنایی کلمنت لنگله از میانه زمین و ضربه سر تماشایی هری کین گل اول بازی را بزند.

1785242

برنتفورد که از دقیقه ۶۷ سامان قدوس را در ترکیب داشت، چهار دقیقه پس از ورود این ملی‌پوش ایرانی گل دوم را هم دریافت کرد و این بار تاتنهام با یک کار تمرین شده از سمت راست زمین و پاس کات‌بک دژان کولوسفسکی و شوت زمینی پیر امیل هویبرگ توانست برای دومین بار دروازه حریف خود را باز کند.

در ادامه مسابقه حملات دو تیم بی‌نتیجه ماند و در نهایت تاتنهام به تساوی دو بر دو در این مسابقه خارج از خانه رسید تا مثل نیوکسل رده سومی ۳۰ امتیازی شود، اما بخاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه چهارم جدول لیگ جزیره بماند و یاران قدوس هم با این نتیجه ۲۰ امتیازی شدند و در رتبه نُهم قرار گرفتند.

سامان قدوس در هفتمین بازی فصل خود در لیگ جزیره مقابل تاتنهام نتوانست آنطور که باید و شاید ظاهر شود و با ۱۲ لمس توپ، دو پاس صحیح از چهار پاس ارسالی و یک پیروزی در نبرد زمینی و یک دریبل به کارش پایان داد.

1785241

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها