|

فرصت به پدیده استقلال رسید

امیر علی صادقی توانست در ترکیب استقلال برابر صنعت نفت عملکرد خوبی داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

این تصمیم نشان داد ریکاردو سایپنتو با وجود سیاست نتیجه گرایی در  استقلال با میدان دادن به جوان های تیمش بیگانه نیست، به خصوص اگر این فرصت با نتیجه همراه باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پیش از این یکی از نقدهایی که در مورد سرمربی تیم استقلال وجود داشت، عدم بکار گیری جوان ها در ترکیب بود اما او در مصاف با صنعت نفت در آبادان نشان داد، در صورت مهیا شدن شرایط دوست دارد، تیم خوب روی نیمکت را هم به میدان بفرستد. یکی از خوب ها بدون شک امیر علی صادقی است که فصل گذشته هم چند بازی خوب برای استقلال انجام داد.

1785239

امیر علی صادقی پیش از حضور در ترکیب استقلال به اردوی تیم ملی از سوی کارلوس کی روش دعوت شد و در تمرینات تیم ملی به حدی خوب کار کرد که پیش بینی می شود، در صورت ادامه حضور کارلوس کی روش در راس کادر فنی تیم ملی این بازیکن برای جام ملت های آسیا فراخوانده شود. آیا باز هم شاهد ادامه حضور امیر علی صادقی در ترکیب استقلال خواهیم بود؟ انتخاب با امیر علی صادقی است. او همان طور که با تمرین خوب به این جایگاه رسید، در ادامه با بازی های خوب می تواند موجب استمرار تصمیم ریکاردو ساپینتو در مورد خود شود، همان طور که پیش از این امیر ارسلان مطهری از لیست فروش استقلال به ترکیب ثابت این تیم رسید و زننده گل قهرمانی تیم در سوپر جام بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها