|

آمار بسیار بد خط حمله پرسپولیس میان مدعیان لیگ

تیم گل محمدی گل نمی زند و به سختی روی دروازه حریفان موقعیت ایجاد می کند.

لینک کوتاه کپی شد

نگاهی به امتیازات و گل های زده و خورده پرسپولیس در لیگ جاری نشان می دهد تیم یحیی گل محمدی تا چه اندازه روی دروازه حریفان کم خطر است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ آن چه در این 13 هفته از پرسپولیس دیدیم این است که این تیم راه دیگری جز پاس های پیاپی و کوتاه برای نفوذ و ضربات ایستگاهی برای گلزنی بلد نیست و به همین دلیل به محض مواجه شدن با تیم هایی که با تنها نقشه گل محمدی و تاکتیک او آشنایی دارند، دچار مشکل شده و یا امتیاز از دست می دهد یا با هوشیاری لوکادیا روی تک موقعیت ها به گل می رسید.

حالا سوال این است که با توجه به جدایی لوکادیا پرسپولیس چه سرنوشتی خواهد داشت؟

نگاهی به جدول نشان می دهد از میان تیم های بالانشین جدول پرسپولیس با 13 گل کمترین گل زده را داشته و حتی از نساجی مازندران و فولاد دفاعی نکونام نیز کمتر موفق به گلزنی شده است.

طعنه آمیز است که تیم استقلال با 15 گل و تیم های سپاهان و گل گهر با 19 گل در تعقیب پرسپولیس هستند ولی پرسپولیس به عنوان صدرنشین فقط 13 گل زده است.

13 گل پرسپولیس در 13 بازی یعنی میانگین یک گل در هر بازی که برای تیمی با مکتب تهاجمی پرسپولیس یعنی کارنامه ای نگران کننده.

به هر روی این طور که مشخص است راه های تهاجمی یحیی گل محمدی در پرسپولیس به بن بست رسیده و این سرمربی اگر پلن دیگری را برای گل زدن بلد نباشد، سرخ ها باز هم موفق به کسب عنوان قهرمانی نخواهند شد.

حالا می توان به حرف آن هایی که چند هفته قبل مدعی بودند پرسپولیس موقعیت گل نمی سازد و تنها روی هنر و هوش لوکادیا به صدر جدول رفته نه تاکتیک های یحیی گل محمدی، بیشتر توجه کرد و پای حرف ها و ادعاهایشان نشست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها