|

یحیی می تواند مشکل مهاجمان را حل کند؟!

پرسپولیس 2 هفته است لوکادیا را ندارد، برابر پیکان از پیروزی محروم ماند و نتوانست فاصله خود را با استقلال حفظ کند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در روزی که در گلزنی مشکل داشت، مهدی عبدی را از نیمه دوم وارد زمین کرد، بازیکنی که کاملا واضح است در نقش بازیکن جانشین موفق نیست و در بازیهایی که از ابتدای بازی در زمین حضور داشته، موفق تر بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مهدی عبدی در سالهای گذشته عملکرد موفق تری از سایر مهاجمان پرسپولیس داشته اما به نظر می رسد بی توجهی به او باعث شده از فرم روحی مناسب خارج شود.

یحیی گل محمدی از نیم فصل دوم سال گذشته اعتماد خود را به این بازیکن به طور کل از دست داده است، سال گذشته یحیی گل محمدی، شرزود تمیروف را هم به مهدی عبدی ترجیح داد و بر این اساس کمتر کسی می تواند از مهدی عبدی انتظار داشته باشد این روزها در ربع پایانی بازی وارد زمین شود و بتواند عملکرد موفقی را از خود به نمایش بگذارد.

مهدی عبدی که طی 2 سال قبل بهترین گلزن پرسپولیس بوده، حالا با وضعیت فعلی نمی تواند برای پرسپولیس مهاجم موفقی باشد مگر این که کادر فنی پرسپولیس راه حلی برای مشکل روحی روانی مهدی عبدی پیدا کند. 

پرسپولیس طی روزهای آینده نمی تواند معجزه ای در خط حمله خود داشته باشد، به خصوص که لوکادیا رفته و دیاباته هم مصدوم است و اوضاع جسمی و روحی حامد پاکدل هم قطعا از وضعیت مهدی عبدی بهتر نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی