|

مسی ایران و پدیده استقلالی به دنبال فرصت!

دو مهاجم ایرانی تیم شارلروا جزو نفرات ذخیره این تیم برابر اندرلخت هستند.

لینک کوتاه کپی شد

در ادامه رقابت‌های هفته هجدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا که علی قلی‌زاده و امیرحسین حسین‌زاده در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۳:۱۵ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه دو پایس مقابل اندرلخت رده یازدهمی قرار می‌گیرد.

 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ علی قلی‌زاده پس از اینکه در سه مسابقه تیم ملی ایرانی در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس، ولز و آمریکا به میدان رفت، در دو دیدار تدارکاتی اخیر شارلروا نیز حضور داشت و امشب هم در لیست این تیم قرار گرفته، اما از روی نیمکت بازی را آغاز می‌کند.

 

این بازیکن که در فصل جاری ژوپیر لیگ بلژیک ۱۶ بار برای شارلروا به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، امیدوار است دوباره شانس بازی پیدا کند و مقابل اندرلخت فرصت درخشش به دست بیاورد.

1785318

امیرحسین حسین‌زاده، دیگر بازیکن ایرانی شارلروا که در ۹ مسابقه این فصل ژوپیر لیگ مثل قلی‌زاده یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل به نام خود ثبت کرده، در دیدار دوستانه اخیرشان مقابل بشیکتاش موفق به گلزنی شد که سعی دارد همین روند را در بازی‌های رسمی نیز دنبال کند ولی امشب جزو نفرات ذخیره تیمش است.

یاران قلی‌زاده و حسین‌زاده در حال حاضر ۱۹ امتیازی هستند و با یک امتیاز کمتر، یک پله پایین‌تر از اندرلخت در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفته‌اند که در صورت برتری در مسابقه امشب جای حریف‌شان را در رتبه یازدهم می‌گیرند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی