|

گزینه هایی جذاب برای جانشینی لوکادیا!

تا کننو جانشین یورگن لوکادیا در تیم پرسپولیس انتخاب نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس چند گزینه را برای جانشینی یورگن لوکادیا انتخاب کرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از میزان، یکی از مشکلاتی که فصل گذشته آسیب زیادی به پرسپولیس زد و برخی از کارشناسان از دست رفتن شانس قهرمانی سرخ‌پوشان را در آن می‌دانستند، خلأ یک مهاجم شش دانگ تمام کننده با شم گلزنی بالا بود که یحیی گل‌ محمدی سرانجام بد از تقلای فراوان و بررسی گزینه‌های متعدد، یورگن لوکادیای هلندی را برای پوشش این ضعف تیمش انتخاب کرد و به ایران آورد.

در حالی که برخی به این انتخاب با توجه به شرایط مصدومیت و عدم بازی کردن لوکادیا در ماه‌های قبل به دیده تردید می‌نگریستند، اما این مهجام هلندی آنچنان درخشان ظاهر شد که تمام چشم‌ها را به خود خیره کرد و گره بازی‌های پرسپولیس را در این فصل باز کرد به طوری که در چندین مسابقه پیروزی پرسپولیس با گل‌های او بدست آمد و یک تنه جور تمام گل نزنی‎های هم تیمی‌هایش را به دوش کشید.

همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت و لوکادیا هم در صدر جدول گلزنان لیگ برتر حضور داشت تا اینکه به یک باره فیلش یاد هندوستان کرد و با ترک ایران ایران و لغو قرارداداش با پرسپولیس بار دیگر گل‌محمدی را به همان چاله قبلی انداخت. حالا گل‌محمدی مانده و ۱۷ هفته پیش رو و کورس ناتمام قهرمانی با مدعیان سر تا پا مسلح.

مدیران باشگاه پرسپولیس برای اینکه فرصت را از دست ندهند و همچنان در کورس قهرمانی بمانند خیلی زود دست به کار شدند و به بررسی گزینه‌های در دسترس برای پر کردن جای خالی مهاجم فراری پرداختند. گفته‌ می‌شود پرسپولیسی‌ها در نخستین گام در تماس با علی علیپور مهاجم سابق خود که اکنون در لیگ پرتغال توپ می‌زند، شرایط او برای بازگشت به پرسپولیس را جویا شدند. از سوی دیگر شهریار مغانلو، کریم انصاری‌فرد و عیسی آل‌کثیر نیز ۳ گزینه دیگر باشگاه پرسپولیس برای جانشینی لوکادیا هستند.

البته گل محمدی پس از بازی با پیکان تمام این موارد را گمانه زنی دانست و عنوان کرد که باشگاه هنوز وارد نقل و انتقالات نشده، اما گفته می‌شود پرسپولیس بزودی با گزینه‌های مدنظر گل‌محمدی وارد مذاکره خواهد شد که در این میان مهاجمان ایرانی حاضر در لیگ ایران و لیگ‌های خارجی برای گل‌محمدی در اولویت هستند از این جهت که هم او شناخت کافی از این نفرات دارد و هم اینکه با دردسر احتمالی هم مواجه نخواهند بود.

همانطور که گل‌محمدی عنوان کرده مهاجمان خوب اکنون صاحب تیم هستند و هیچ تیمی حاضر نیست مهاجم خوب خود را در نیم فصل به راحتی از دست بدهد و یا اگر هم قصد فروشش را داشته باشد بدون شک قیمت بالایی برای او طلب خواهد کرد. با این حساب تا لحظه آخر نمی‌توان حدس زده اتفاقی در نقل‌وانتقالات برای پرسپولیس رخ خواهد داد و ممکن است حتی گزینه‌های خارجی نیز به این جمع اضافه شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها