|

ماجرای پیشنهاد نجومی آل‌کثیر؛ درخواست عجیب مهاجم قرمزها

آل کثیر برای نیم فصل دور برگشت مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به باشگاه پیشنهاد داده بود که این پیشنهاد در هیأت مدیره مورد مخالفت قاطع قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با وجود مخالفت با درخواست مالی نجومی اش با این باشگاه قرارداد می بندد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مهر؛ عیسی آل کثیر مذاکرات خود برای پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس را در حالی با سران این باشگاه ادامه می‌دهد که با درخواست نجومی او مخالفت شد.

مهاجم مورد نظر یحیی گل محمدی که نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت از دست داد در تمرینات گروهی این تیم اجازه حضور پیدا کرد تا خود را برای بازی‌های دور برگشت آماده کند.

آل کثیر برای نیم فصل دور برگشت فصل جاری مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به باشگاه پیشنهاد داده بود که این پیشنهاد بدون حتی یک موافق در هیأت مدیره مورد مخالفت قاطع قرار گرفت. آل کثیر برای فصل بعد نیز مبلغ حدود ۳۰ میلیارد تومانی عنوان کرده بود که با هیچ یک از معیارهای مالی در قراردادهای پرسپولیس همخوانی ندارد.

باشگاه نیز رقم پیشنهادی خود را که به مراتب کمتر از درخواست این مهاجم بوده است اعلام کرد که با عقب نشینی وی از خواسته نجومی اش احتمال عقد قرارداد افزایش یافته است.

آل کثیر قراردادی به مدت یک فصل و نیم با پرسپولیس امضا می‌کند تا بتواند از هفته آینده در صورت صلاحدید یحیی گل محمدی در ترکیب قرار بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها