|

واکنش باشگاه پورتو به جدایی طارمی

پینتو داکوستا، رئیس باشگاه پورتو درباره مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم هم توضیحاتی داد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی دو سالی است به دنبال گلزنی‌های متعدد مهدی طارمی در خط حمله پورتو صحبت از حضور او در تیم‌های مطرح اروپایی به گوش می‌رسد.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از خبر ورزشی؛ یووه، اینتر، آرسنال و ... از جمله تیم‌هایی است که به عنوان مقصد بعدی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران یاد می‌شود اما در عمل اتفاق خاصی رخ نداده و به تازگی هم نشریه رکورد خبر داده است؛ باشگاه پورتو در ژانویه برای تمدید قرارداد مهدی طارمی تلاش خواهد کرد. البته مهدی طارمی تا پایان فصل آینده با این باشگاه قرارداد دارد.

ابتدای فصل مهدی طارمی گفته بود به جای رئیس باشگاه پورتو بود، مهدی طارمی را می‌فروخت، چون اکنون بهترین زمان برای فروش مهدی طارمی است. اما رئیس باشگاه پورتو گفت هیچ پیشنهادی با رعایت بند قرارداد مهدی طارمی به دست ما نرسیده است.

پینتو داکوستا، رئیس باشگاه پورتو در ابتدای فصل و در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتبال پورتو به شایعات نقل و انتقالاتی این تیم واکنش نشان داد و درباره مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم هم توضیحاتی داد.

او در این مصاحبه با کنایه صحبت کرد و گفت: «طبق آن چیزی که من می‌خوانم و می‌شنوم پورتو دیگر تیمی ندارد و همه رفته‌اند. دیوگو کاستا به بارسلونا رفته است، طارمی در فنر باغچه است. مارتینس در والنسیا است بنابراین ما هیچ بازیکنی نداریم. آنچه می‌توانم بگویم این است که تا امروز مذاکره‌ای با دیوگو کاستا نشده است. برای طارمی و تونی هم تماسی گرفته نشده است.»

ابتدای فصل، هم چنین اینطور گفته شد که سرمربی تیم پورتو در فرانسه مشغول مذاکره با یک تیم جدید است که داکوستا در خصوص احتمال حضور سرمربی پورتو در تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه هم با کنایه حرف زد و گفت: «من با سرجیو (سرمربی پورتو) تلفنی صحبت کردم و آنچه که مشخص بود این بود که صدای باد زیادی به گوش می‌رسید. شاید او بالای برج ایفل بوده است!»

به نظر می‌رسد شرایط اکنون مهدی طارمی با ابتدای فصل تفاوتی نکرده است و به همین خاطر باشگاه پورتو در تلاش برای تمدید قرارداد مهدی طارمی است. مهدی طارمی بازیکن ۳۰ ساله است و فصل آینده وارد ۳۱ ساله خواهد شد و باشگاه خواهان این بازیکن باید بابت خرید یک بازیکن ۳۱ ساله ۲۰ میایون یورو به حساب باشگاه پورتو واریز کند. این منطقی نیست. چرا که باید به این بازیکن دستمزد هم بدهد و بعد از دو سه فصل استفاده از مهدی طارمی این بازیکن ۳۴ ساله خواهد شد و آنوقت برای باشگاه جدید فروش مهدی طارمی هیچ توجیهی نخواهد داشت. به همین خاطر در این برهه از زمان بهترین سودمندی مهدی طارمی برای پورتو است؛ به این خاطر که با گل‌های خود در لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند تیم پورتو را به سود آوری خوبی برساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها