|

گزینه‌هایی جذاب برای جانشینی لوکادیا

کادرفنی پرسپولیس در حال بررسی گزینه ها برای تقویت خط حمله تیم‌شان در نقل‌وانتقالات هستند.

لینک کوتاه کپی شد

یورگن لوکادیا قصد بازگشت به ایران را ندارد و مدیران پرسپولیس در همان روز نخست که با درخواست لوکادیا برای جدایی مواجه شدند، به نظر می‌رسد که اطمینان داشتند که مهاجم هلندی دیگر به فوتبال ایران بازنخواهد گشت و وعده بازگشت 48 ساعته او چندان عملیاتی نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ سرخ‌پوشان پایتخت البته بعد از جدایی مهاجم هلندی، در تلاش برای تهیه اسناد و مدارک برای شکایت از لوکادیا به کمیته تعیین وضعیت فیفا بوده‌اند اما شکایت از او نمی‌تواند خلأ فقدان یک مهاجم گلزن را در ترکیب پرسپولیس پر کند.

یحیی گل‌محمدی بعد از جدایی لوکادیا تصمیم گرفت تا واکنش تندی نسبت به این مسئله نشان ندهد و سعی داشت تا این‌طور القا کند که او قصد دارد دوران کوتاه حضور مهاجم هلندی را در پرسپولیس فراموش کند و به دنبال انتخاب جانشین برای لوکادیا است. پرسپولیس در 2 بازی اخیر خود با حضور امید عالیشاه در خط حمله به میدان رفته و به نظر می‌رسد در 2 بازی باقی‌مانده از نیم‌فصل نخست هم ترکیب خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت چندان تغییری نداشته باشد و امیدِ سرمربی پرسپولیس به نقل‌وانتقالات زمستانی است.

اولویت نخست؛ بازگشت «عیسی»

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از اتمام دربی پایتخت نسبت به آخرین وضعیت عیسی آل‌کثیر واکنش نشان داد و اعلام کرد که او خواستار اضافه شدن دوباره نام آل‌کثیر به فهرست تیمش است و درخواست خود را به مدیران باشگاه اعلام کرده و آن‌ها هم در حال رایزنی و مذاکره با مهاجم شماره 72 پرسپولیس هستند تا توافقات نهایی برای ادامه حضور عیسی آل‌کثیر در جمع سرخ‌پوشان پایتخت انجام شود.

گل‌محمدی البته در آخرین صحبت‌های خود درباره مهاجم جنوبی تیمش اعلام کرد که هنوز 6 ماه از زمان آغاز دوران نقاهت عیسی آل‌کثیر نگذشته و او برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس نیاز به فرصتی 2 ماهه دارد و همین مسئله باعث می‌شود تا در صورت تمدید قرارداد آل‌کثیر، این مهاجم جنوبی فعلاً شانسی برای حضور در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت نداشته باشد. 

نقل‌وانتقال جدید در مسیر اصفهان-تهران؟

شهریار مغانلو دیگر گزینه مطرح شده برای تقویت خط حمله پرسپولیس است. مهاجمی که در 21 بازی برای پرسپولیس سابقه به‌ثمر رساندن 8 گل را دارد اما ناکامی مدیران سرخ‌پوش در پرداخت هزینه رضایت‌نامه او به باشگاه پرتغالی باعث شد تا مغانلو نتواند حضور طولانی‌مدتی در پرسپولیس داشته باشد و در نهایت با توافقات انجام شده میان مدیران باشگاه سپاهان و باشگاه سانتاکلارای پرتغال، او راهی اصفهان شد و به جمع طلایی‌پوشان اصفهان پیوست.

یحیی گل‌محمدی علاقه زیادی به همکاری دوباره با شهریار مغانلو دارد اما با توجه به فقدان مهاجم در فهرست سپاهان و عملکرد قابل‌قبول مغانلو، بعید به نظر می‌رسد که ژوزه مورایس به امید اول گلزنی تیمش، اجازه خروج در نقل‌وانتقالات زمستانی بدهد و شهریار مغانلو شانس زیادی برای بازگشت دوباره به جمع سرخ‌پوشان ندارد.

گل‌محمدی در واکنش به مطرح شدن نام مغانلو به عنوان گزینه جانشینی لوکادیا گفته بود: «وقتی به نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم، اسامی بازیکنان مطرح می‌شود که درست نیست. این که درباره مهاجم دیگری صحبت کنیم، حرفه‌ای نیست. بعد از شروع نقل‌وانتقالات می‌توانیم درباره این مسئله صحبت کنیم». 

نیم‌نگاه «یحیی» به جذب یک لژیونر!

عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو تنها گزینه‌های مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس در نقل‌وانتقالات زمستانی نیستند. سرمربی پرسپولیس که امیدوار است هر چه زودتر شیخ دیاباته هم آماده بازگشت به میادین شود، گویا در تلاش است تا یک مهاجم ایرانی جذب کند تا خاطره تلخ همکاری با یورگن لوکادیا تکرار نشود و مهاجم پرسپولیس بعد از حضور در صدر جدول گلزنان، تصمیم به جدایی غیرمنتظره از جمع سرخ‌پوشان پایتخت نگیرد!

یحیی گل‌محمدی در حال بررسی و ارزیابی شرایط شهاب زاهدی و علی علیپور است تا بلکه یکی از 2 مهاجم سابق پرسپولیس برای بازگشت دوباره به جمع سرخ‌پوشان پایتخت راضی شوند. علیپور که در ابتدای فصل جدید لیگ‌های اروپایی تصمیم به تغییر تیم گرفت و بعد از گذراندن دوره ناموفق در تیم ماریتیمو راهی ژیل‌ویسنته شد، نتوانسته روزهای خوبی را در این تیم هم تجربه کند و همین مسئله باعث شده تا او به فکر تغییر تیمش باشد.

علی علیپور البته تا پایان فصل با باشگاه پرتغالی قرارداد دارد و بعید به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه ژیل‌ویسنته پیش از اتمام قرارداد علیپور، رضایت‌نامه او را صادر کنند و شهاب زاهدی هم در شرایطی مشابه تا پایان فصل جاری تحت قرارداد باشگاه پوشکاش آکادمیا است و همین مسئله باعث شده تا این 2 لژیونر پرسپولیسی شانس زیادی برای بازگشت به جمع سرخ‌پوشان در نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو نداشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها