|

غایب بزرگ مس رفسنجان در بازی برابر استقلال

گلر مس رفسنجان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش مقابل استقلال نیست.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال مس رفسنجان در شرایطی از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال قرار می‌گیرد که یک غایب بزرگ در ترکیب و درون دروازه‌اش دارد و محمد ربیعی برای دومین بازی پیاپی نمی‌تواند از گلر شماره هشت یک خود بهره ببرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ حامد لک که طی دو فصل اخیر با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال قرار گرفته و چهار بازی در دربی انجام داده بود، انگیزه زیادی داشت درخشش خود برابر آبی‌پوشان را همراه با مس رفسنجان نیز تکرار کند که قبل از این دیدار با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد.

دروازه‌بان با تجربه مس رفسنجان که طی ۱۳ هفته اخیر لیگ برتر در ۱۱ بازی به میدان رفته و دو مسابقه را بخاطر محرومیت و بیماری از دست داده، امروز هم نمی‌تواند در ترکیب تیمش مقابل استقلال قرار بگیرد و غایب بزرگ نارنجی‌پوشان در این مسابقه است.

1732835

حامد لک که در ۱۱ مسابقه این فصل لیگ برتر هفت کلین‌شیت داشته و در دو دیدار دیگر هم روی ضربات پنالتی دروازه‌اش باز شده، انگیزه زیادی داشت پس از غیبت در مسابقه هفته گذشته مقابل ملوان انزلی، در بازی با استقلال به دروازه تیمش برگردد که مصدومیت دوباره مانع از همراهی او با مسی‌ها شد.

این دروازه‌بان که همواره تقابل‌های خاص و جذابی مقابل استقلال داشته و در دو فصل گذشته همراه با پرسپولیس سه کلین‌شیت پیاپی در چهار بازی برابر آبی‌ها ثبت کرده بود، امید زیادی داشت برای چهارمین دیدار پیاپی به این مهم دست یابد که مصدومیت مانع از این اتفاق شد.

بنابر اعلام محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان، حامد لک در آخرین تمرین این تیم قبل از دیدار با استقلال، از ناحیه پشت پا آسیب دیدگی پیدا کرده و این گلر با وجود آمادگی ذهنی بالا برای این مسابقه نمی‌تواند در فهرست بازی قرار بگیرد.

با این شرایط، داوود نوشی‌صوفیانی که در این فصل دو بار مقابل نفت مسجدسلیمان و ملوان انزلی به میدان رفته بود، دوباره برابر استقلال در ترکیب مس رفسنجان حضور پیدا می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها