|

تغییرات احتمالی ترکیب استقلال در بازی با مس رفسنجان

با توجه به محرومیت سه ستاره کلیدی استقلال در دیدار امروز، شاهد تغییرات زیادی در ترکیب آبی ها نسبت به مسابقه قبل خواهیم بود.

لینک کوتاه کپی شد

پس از پیروزی روحیه بخش در آبادان، حالا استقلال در یک بازی مهم و دشوار به مصاف مس رفسنجان می رود. آبی های پایتخت که هم امتیاز با پرسپولیس و به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم قرار دارند، می توانند با پیروزی در این بازی و توقف سرخپوشان در بازی فردا، صدر جدول را از آن خود کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ استقلال برای بازی امروز سه بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و حداقل شاهد سه تغییر در جمع نفرات اصلی تیم، نسبت به بازی با صنعت نفت خواهیم بود. ترکیب احتمالی ساپینتو به شرح زیر خواهد بود:

* ساپینتو همچنان به سیدحسین اعتماد ویژه ای دارد و او امروز نیز کار را از ابتدا آغاز خواهد کرد و در ترکیب اصلی حضور دارد.

* پس از آزمون قبولی یزدانی و مرادمند در آبادان، حالا سرمربی پرتغالی برای بازی امروز نیز از این زوج در دیدار با مس رفسنجان استفاده می برد.

1785466

* با محرومیت صالح حردانی و غیبت در بازی امروز، جعفر سلمانی یک بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته و در سمت چپ بازی می کند. یامگا نیز در پست مدافع راست به کار گرفته می شود.

* روزبه چشمی که این روزها در یکی از بهترین فرم های دوران ورزشی خود قرار دارد، به مانند همیشه در ترکیب اصلی حضور دارد. مهدی مهدی پور نیز در کنار او انجام وظیفه می کند. با غیبت سعید مهری، حالا ساپینتو می تواند از زبیر نیک نفس استفاده کند.

* محمد محبی که بهترین گلزن استقلال در این فصل بوده است، دیگر محروم آبی هاست. پیمان بابایی و سجاد شهباززاده می توانند جای او را در پست وینگر پر کنند. در سمت دیگر نیز مهدی قایدی به میدان می رود و ارسلان مطهری نیز همچنان گزینه اول کادرفنی برای حضور در خط حمله است.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با مس رفسنجان:

سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – محمدحسین مرادمند – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – زبیر نیک نفس – مهدی مهدی پور – سجاد شهباززاده – مهدی قایدی – ارسلان مطهری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها