|

انتقاد ملی پوش استقلال از عملکرد هم‌تیمی هایش!

هافبک استقلال با انتقاد نسبت به عملکرد تیمش صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی مهدی پور هافبک استقلال درباره بازی و شرایط تیمش گفت: بازی خوبی نبود و روز بد استقلال بود و هیچ کدام مان آنطور که باید باشیم نبودیم. به نظرم باید خیلی زود خودمان را جمع و جور کنیم. شرایط خیلی ایده آلی برای ما نیست. شرایطی که پیش از تعطیلات داشتیم را الان حتی خودم هم آنطور نیست و باید سریع به شرایط ایده آل برگردیم. تیم‌هایی که البته فشار سنگین بدنی می آورند روند منظم لیگ به آنها کمک می کند و تعطیلات بین فصل برای تیم هایی مثل ما که فشار بدنی سنگین آوردند کشنده باشند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ وی ادامه داد: همین اتفاقی که برای استقلال افتاده و استقلال ایده آل قبل از تعطیلات نیست و باید خیلی سریع خودمان را جمع و جور کنیم چون اینطور به آن چیزی که می خواهیم نمی رسیم.

1786366

هافبک استقلال در واکنش به وضعیت مصدومیتش در حالیکه قصد داشت اسم داور بازی را به زبان بیاورد و آن را به اشتباه گفت و با تصحیح خبرنگاران همراه شد، اینطور توضیح داد: مچم اصلا وضعیت خوبی ندارد و از شکل مچ خارج شده. یک متری داور بود و ایشان صحنه را دیده اما اینکه چطور آن را نظرش نبوده و حتی دیده که جورابم پاره شده و مچم خون ریزی دارد اما نادیده گرفت. در نیمه اول پنالتی ما را هم ندید. صحنه تلویزیونی را ندیدم اما مطمئنم پنالتی بود. جریان بازی را آقای داور تغییر داد.

وی درباره برخورد توپ به دست شاهین توکلی با کنایه به بازیکن حریف گفت: دست کاملا باز و ماشالله فکر کنم این هفته تمرین گلری کرده بود آقای شاهین توکلی. توپ را عالی در آورد و خیلی واضح بود. زاویه من و آقای داور یکی بود و به نظرم پنالتی بود.

مهدی پور درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل تراکتور نیز گفت: تراکتور به نظرم تیمی فوق العاده خوب و عملکرد خوبی هم داشتند. به نظرم بازی سختی هم در لیگ و هم حذفی مقابل آنها خواهیم داشت. باید سریع ریکاوری کنیم و شرایط خوبی در حال حاضر نداریم و باید خیلی زود برگردیم به روزهای ایده آل.

1786363 مهدی پور در میکسدزون به این شکل ناحیه مصدوم خود را به خبرنگاران نشان می‌دهد تا حقانیت خود را در خصوص مصدومیت و صحنه خطایی که از چشم داور دور مانده را به نمایش بگذارد.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا عدم دعوتش به تیم ملی برای جام جهانی تاثیری روی او داشته گفت: بهرحال ناراحتی که به وجود می آید. نه برای من که هر کسی که کاندیدای حضور در جام جهانی بوده است و نتوانسته برود. چیزی که هست این اتفاقات می افتد و گذراست. تمرکزمان را باید روی تیم خودمان بگذاریم و به شرایط قبل از تعطیلات برگردیم و انشاالله در جام ملت ها بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم.

وی در پایان درباره اینکه وضعیت مصدومیتش به چه شکل است و آیا به بازی بعدی خواهد رسید گفت: نمی‌دانم و باید بروم و زیر نظر کادرپزشکی بررسی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها