|

بند فسخ میلیون دلاری ستاره استقلال!

استقلالی‌ها نگران هستند که ستاره ای از جمع تیم فعلی در نقل و انتقالات جدا نشود.

لینک کوتاه کپی شد

با نزدیک شدن به زمان نقل‌وانتقالات نیم‌فصل و باز شدن پنجره زمستانی، تیم‌ها از حالا به فکر تقویت و پوشش نقاط ضعف افتاده‌اند تا از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرهیختگان؛ در این بین باشگاه استقلال نیز مترصد آن است که با باز شدن پنجره باشگاه برخی از بازیکنان خود را در لیست خروجی قرار داده تا با باز شدن جا بتواند نفرات مدنظر ساپینتو را جذب کند. این درحالی است که قرار دادن بازیکنان مازاد در لیست خروجی آبی‌ها منوط به باز شدن پنجره این باشگاه است، در غیر این صورت هیچ عقل سلیمی قبول نمی‌کند تا با پنجره بسته حتی ضعیف‌ترین بازیکن را در فهرست خروجی قرار بدهد. از سوی دیگر با نزدیک شدن به نیم‌فصل برخی اخبار حکایت از جدایی برخی از ستاره‌های تیم‌های لیگ برتری دارد.

در این بین و بعد از انتشار خبر ناگهانی احتمال جدایی مرتضی پورعلی‌گنجی در نیم‌فصل از جمع سرخ‌ها، حالا استقلالی‌ها نگران هستند که نکند این اتفاق مشابه برای ستاره‌های این تیم هم تکرار شود. بااین‌حال همان‌طور که در پیش‌فصل نوشتیم با توجه به نحوه بسته شدن قرارداد بازیکنانی که در زمان مدیریت قبلی به استقلال پیوسته یا قراردادشان تمدید شد و گنجانده شدن حق فسخ‌های گران‌قیمت در این قراردادها، این موضوع احتمال جدایی ستاره‌های آبی در نیم‌فصل را تا حدودی کمرنگ کرده است. در این بین و طبق شنیده‌ها به‌طور مثال بازیکنی مانند صالح حردانی که نیم‌فصل قبلی با عقد قراردادی به مدت دو سال و نیم به استقلال پیوست حق فسخی معادل یک میلیون و دویست هزار دلار در قرارداد دارد که این امر به این معناست که هر تیمی تا قبل از پایان قرارداد این بازیکن را بخواهد باید بابت رضایتنامه چنین رقمی را به باشگاه استقلال بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها