|

رونالدو به پول ما دقیقه 18 میلیون از سعودی ها پول می گیرد!

کریس رونالدو با النصر عربستان قرارداد امضا کرد آنهم با یک دستمزد نجومی؛ او در دو سال آینده به پول ما هر دقیقه 18 میلیون از سعودی ها میگیرد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سرانجام همچنان که پیش از این هم اعلام شد کریستیانو رونالدو با النصر به توافق نهایی دست پیدا کرد و رسما قرارداد امضا کرد.

رونالدو که قراردادش را با منچستر یونایتد فسخ کرد تصمیم گرفت که راهی لیگ عربستان شود تا پیراهن النصر را برتن کند.

این بازیکن پرتغالی این گونه به عقد قرارداد با النصر واکنش نشان داد: برای تجربه جدید خود در یک کشور متفاوت شور و شوق دارم. بی صبرانه در انتظار آشنایی با هم تیمی‌های جدید خود هستم. باهم برای کسب موفقیت‌های بیشتر تلاش خواهیم کرد.

اما احتمالاً بخش زیادی از هیجان و انگیزه رونالدو برای سفر به عربستان بحث مالی و دستمزد شگفت انگیزی است که از این باشگاه سعودی دریافت خواهد کرد. او سالانه 200 میلیون یورو از النصری ها پول خواهد گرفت که میشه به عبارتی ماهی 16.67 میلیون یورو (حدود 750 میلیارد تومان) هفته ای 3.8 میلیون یورو (171 میلیارد تومان) و روزی 555.555 هزار یورو و ساعت 23.15 هزار یورو و دقیقه ای 386 یورو (17 میلیون و 370 هزار تومان) و در نهایت رونالدو در دو سال آینده به ازای هر ثانبه 6.5 یورو که به پول ما می شود 292 هزار 500 تومان دستمزد می گیرد!


 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها