|

مشکل استقلال از مهاجمانش نیست!

استقلال در لیگ برتر بیست و دوم نتوانسته در فاز هجومی عملکرد خوبی داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در نیمه دوم بازی با مس رفسنجان یک بار توسط ارسلان مطهری توپ را به تیر دروازه کوبید و در نیمه اول هم می‌توانست روی شوت سجاد شهباززاده صاحب یک ضربه پنالتی شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از آنا؛ مس رفسنجان هم حداقل ۳ فرصت طلایی گلزنی را از دست داد و حتی یک بار این سیلوا مدافع برزیلی استقلال توپ را از روی خط بیرون کشید و منجی حسینی و تیمش شد.

استقلال هافبک ندارد، ساپینتو مهاجمان را عوض می‌کند!

 در تیم استقلال همچنان کمبود یک بازیساز بزرگ مشهود است، اما ساپینتو نه تنها به آمانوف بازی نمی‌دهد بلکه او را از لیست هم خط می‌زند! در بازی با مس رفسنجان استقلال کماکان مشکل کمبود هافبک بازیساز داشت، اما ساپیتو به نوبت تک تک مهاجمان را بیرون کشید و در نهایت تعویض‌های او جواب نداد به طوری که می‌توان گفت در ۱۵ دقیقه پایانی آبی‌پوشان خوش شانس بودند که گلی نخوردند و حداقل در خانه بازنده نشدند.

استقلال هافبک ندارد، ساپینتو مهاجمان را عوض می‌کند!

 قطعا ساپینتو که خودش هم چهار کارته شده و از بازی با تراکتور محروم است، باید تا هفته آینده مشکل بزرگ تیمش را در مرکز میدان حل کند جایی که بعید به نظر می‌رسد سعید مهری و آرش رضاوند بتوانند گره از کار استقلال باز کنند و امیرعلی صادقی هم هنوز آن قدر پخته نشده که بتواند یک تنه مشکل استقلالی‌ها را حل کند.

 در بازی با مس رفسنجان مهدی قائدی چند حرکت خوب انجام داد، اما باز هم اشتباهات زیادی داشت و برخلاف پیش بینی ساپینتو نتوانست گلزنی کند. در نهایت استقلال با این مساوی پاس گل خوبی به پرسپولیس و گل گهر داد و حالا امروز باید بار دیگر صدرنشینی را به یکی از این دو تیم اهدا کند. آن‌ها فقط تا دیشب صدرنشین بودند، ولی در بازی امروز پرسپولیس و گل گهر هر نتیجه‌ای حاصل شود استقلال دوباره صدر جدول را از دست خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها