|

چرا استقلال زیبا بازی نمی کند؟

آرش رضاوند، می‌گوید بین سه تا پنج هفته باید کارهای درمانی خود را انجام دهد.

لینک کوتاه کپی شد

آرش رضاوند بازیکن استقلال که به دلیل مصدومیت بازی با مس رفسنجان را از دست داد، در استادیوم آزادی حاضر شد و بازی تیمش را از نزدیک به نظاره نشست. او در پایان بازی و در جمع خبرنگاران درباره شرایط خودش گفت: مشکلی در عضله پایم وجود دارد و امیدوارم زودتر بهبود پیدا کنم. در حال انجام فیزیوتراپی هستم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزنو؛ او در مورد این‌که چه زمانی به میادین بازمی‌گردد، گفت: به من اعلام کرده‌اند بین سه هفته تا پنج هفته از میادین به دور خواهم بود. باید صبر کنیم تا عضله‌هایم ترمیم شود. سعی می‌کنم تا زودتر به بازی‌ها برگردم. امیدوارم هر چه زودتر آسیب‌دیدگی‌ام بهتر شود.

رضاوند درخصوص این‌که تماشای بازی‌های تیمش از روی سکوها چگونه است، گفت: خیلی سخت است. از بیرون که بازی را نگاه می‌کنید، فشار و استرس بیشتر است. در جریان بازی متوجه این موضوع نمی‌شوید.

وی درباره صحنه برخورد توپ به دست جفرسون، بازیکن مس رفسنجان گفت: صدهزار درصد پنالتی بود. فیلم آن موجود است. هر چقدر نگاه کردیم، پنالتی بود. هم فاصله بازیکن مس دور بود و هم دستش باز بود. به نظرم تصمیم داور خیلی تأثیرگذار بود.

او درباره این‌که مسی‌ها نیز اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، گفت: اگر پنالتی اول را برای ما می‌گرفتند، روند بازی فرق می‌کرد. اگر برای آن‌ها هم پنالتی بود، می‌توانستند بگیرند و مشکلی ندارد. اما پنالتی ۱۰۰ درصدی ما را نگرفتند. دست مدافع آن‌ها خیلی باز شد و در روند بازی خیلی تأثیرگذار بود.

رضاوند درباره این‌که مس عملکرد خوبی داشت، گفت: مس جزو تیم‌های خوب لیگ است. ما تا دقیقه ۶۰ نیز عملکرد خوبی داشتیم. اما در دقایق انتهایی چون ما باید برنده می‌شدیم، تیممان باز بازی کرد و فرصت‌هایی را به تیم حریف داد. باز هم می‌گویم که آن‌ها خیلی خوب بازی کردند و موقعیت‌هایی نیز داشتند. در نهایت بازی مساوی شد.

وی در مورد این‌که استقلال نمی‌تواند موقعیت‌سازی کند، گفت: به نظر من در آمار، عملکرد تیم ما و موقعیت‌سازی‌ها مشخص است. از لحاظ ساخت فرصت نیز اولین تیم لیگ هستیم. بالاخره تیم ما هفت، هشت بازیکن مصدوم دارد و به نظر من تأثیرگذار است.

بازیکن استقلال در مورد این‌که لیگ بیست‌ودوم جذاب نیست، گفت: الان از نظر شما این بازی که دیدید جذاب نبود؟ مس رفسنجان چند موقعیت داشت و ما نیز شانس گلزنی داشتیم و حتی توپ را به تیر دروازه حریف زدیم. ولی به نظر من به دلیل عدم حضور تماشاگران است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها