|

دو ستاره پرسپولیس در آستانه جدایی؟

مهدی عبدی و سیامک نعمتی از جمله بازیکنانی هستند که بحث زیادی درباره احتمال جدایی آنها در نقل و انتقالات زمستانی افزایش یافته است.

لینک کوتاه کپی شد

در فاصله کوتاه باقیمانده تا نقل و انتقالات زمستانی، بحث در خصوص شایعات جدایی بازیکنان شکل جدی‌تری به خود گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ در شرایطی که بعد از جدایی یورگن لوکادیا، سرمربی سرخ‌ها بیشتر درگیر موضوع مربوط به جایگزینی برای این مهاجم گلزن تیمش است، بحث درباره احتمال جدایی دیگر بازیکنان این تیم نیز افزایش یافته است.

مهدی عبدی و سیامک نعمتی از جمله بازیکنانی هستند که بحث زیادی درباره احتمال جدایی آنها در نقل و انتقالات زمستانی افزایش یافته است. دو بازیکنی که در این فصل فرصت چندانی برای حضور در ترکیب را به دست نیاورده اند و این موضوع باعث شده تا احتمال حضور آنها در تیم دیگر شکل گیرد.

یحیی گل محمدی اما با تمجید از این دو بازیکن در این خصوص اینطور واکنش نشان داده است: در مورد بازیکنان و جدایی آنها نمی‌شود از الان تصمیم گرفت و ما یک هفته دیگر تا پایان نیم فصل داریم و این دو بازیکن از بازیکنان سابقه‌دار ما هستند و کمک زیادی به این تیم کردند و حالا بنا به دلایلی امروز بازی نکردند و دلیل نمی‌شود که کیفیت‌شان با سایر بازیکنان فرق داشته باشد.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید دو بازیکنی که برخلاف انتظار نتوانستند در نیم فصل اول فرصت چندانی برای حضور در ترکیب به دست بیاورند و خواهانی نیز در لیگ دارند، چه تصمیمی در پنجره زمستانی خواهند گرفت؛ آیا همچنان به رقابت ادامه خواهند داد و کار را با امیدواری دنبال می‌کنند یا اینکه مقصد جدیدی را برای نیم فصل دوم مشخص می‌کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها