|

آزادی زندانیان با پاداش ملی پوشان در جام جهانی

با پاداش بازیکنان تیم ملی ایران 52 زندانی آزاد شدند.

لینک کوتاه کپی شد

پس از حذف تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، انتقادات و هجمه‌های زیادی علیه بازیکنان تیم ملی به خاطر پاداش گرفتن آن‌ها مطرح شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ این در شرایطی است که ملی‌پوشان پس از این رقابت‌ها بخش اعظمی از پاداش پیروزی خود مقابل ولز را صرف امور خیریه کرده و این مبالغ برای آزادسازی زندانیان غیرعمد در اختیار احسان حاج صفی قرار گرفت. 

برهمین اساس با جمع‌آوری این کمک‌ها، تاکنون 20 زندانی در خرم‌آباد با همت علیرضا بیرانوند و وحید امیری، 20 زندانی در اردبیل با پیگیری‌های کریم انصاری‌فرد، 12 زندانی در کرج با تلاش‌های مهدی ترابی، روزبه چشمی و علی‌قلی زاده و هماهنگی این نفرات با کاپیتان تیم ملی آزاد شده‌اند.

از طرفی بخشی از کمک‌های ملی‌پوشان نیز صرف تکمیل ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای در لاتیدان چابهار در استان سیستان و بلوچستان شده است.

روند آزادسازی زندانی‌ در شهرهایی مثل تهران، بوشهر، قزوین، کاشان، اصفهان و شمال کشور هم ادامه خواهد یافت. طبق قول و قراری که ملی‌پوشان با هم گذاشته‌اند، قرار است آن‌ها وضعیت زندانیان را پیگیری کرده و سپس تعداد افراد و شماره حساب‌ها را به حاج صفی اعلام کنند تا او نیز پول را به حساب زندان‌های هر شهر واریز کند و این کار خیرخواهانه با شتاب بیشتری پیگیری شود.

طبق شنیده ها آن‌ها قصد دارند به زودی مبلغی را صرف بیمارانی که قادر به تامین هزینه‌های درمان خود نیستند، کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها