|

استقلال و محبی همچنان بلاتکلیف!

سانتاکلارا در آخرین مکاتبه خود با استقلال اعلام کرده به‌زودی از آنها شکایت خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال در یکی دو ماه اخیر درگیر پرداخت پول انتقال محمد محبی از سانتاکلارای پرتغال به استقلال بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تسنیم؛ مدیران استقلال مدعی شدند مبلغ 230 هزار یورو از پول انتقال محبی را به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کرده‌اند، اما طرف پرتغالی اعلام کرده که تنها 90 هزار یورو به حساب واریز شده است.

باشگاه سانتاکلارا در آخرین ایمیل خود به استقلال اعلام کرده است به فیفا شکایت می‌کند و این شکایت به آنها ابلاغ می‌شود و محبی نیز طبق قرارداد باید به سانتاکلارا بازگردد. تا این لحظه اما شکایتی به باشگاه استقلال ابلاغ نشده و این پرونده بلاتکلیف مانده است.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال دوم دی‌ماه در برنامه «ورزشگاه» در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است محبی به سانتاکلارا بازگردد یا خیر، گفت:« 50-50 است. دو بار مبلغ موردنظر را به حساب باشگاه سانتاکلارا فرستادیم و بخشی از آن به حساب باشگاه نشسته است. درصد دیگری از آن را هم برگرداندند. ما به باشگاه سانتاکلارا گفتیم اراده برای پرداخت پول داریم. 230 هزار یورو از صرافی قرض کردم و آن را فرستادم که نیمی از آن برگشت خورد. این رقم هنوز به دست ما هم نرسیده است. کارهای حقوقی را انجام می‌دهیم و باید مشخص شود پرونده مورد قبول فیفاست یا خیر. فعلاً جنگ است و باید بجنگیم تا به جایی برسیم!»

مسئولان استقلال مراتب را به فیفا اعلام کرده‌اند و باید دید در نهایت محبی در استقلال به بازی خود ادامه می‌دهد یا مجبور است به لیگ پرتغال بازگردد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها