|

پاسخ نهایی استراماچونی به باشگاه استقلال

به نظر می رسد استراماچونی به هیچ عنوان نمی خواهد با استقلال راه بیاید.

لینک کوتاه کپی شد

مسئولان باشگاه استقلال طی هفته‌های اخیر مکاتبات متعددی با استراماچونی داشته‌اند تا این مربی را راضی به دریافت اقساطی مطالباتش کند، اما این مربی حاضر به پذیرش چنین پیشنهادی نیست.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شهرآرانیوز؛ حتی برخی مسئولان باشگاه استقلال درحال مکاتبه با وکیل استراماچونی هستند تا شاید به واسطه او بتوانند استراماچونی را راضی به این پیشنهاد کنند، اما در یک ماه اخیر هیچ پاسخی از سوی وکیل استرا نیز برای باشگاه استقلال ارسال نشده و آن‌ها روی همان حرفی که در گذشته زده بودند استوارند و قصد ندارند به شیوه دیگری پول خود را دریافت کنند.

در آخرین مذاکره‌ای که استراماچونی با استقلال داشت، تاکید شد که همه مطالبات باید به طور نقدی به حساب واریز شود و مشخص نیست که چرا مسئولان باشگاه استقلال بی جهت به این مربی که وکلای باتجربه‌ای دارد اصرار می‌کنند تا به اشکال و طرق دیگری طلب خود از باشگاه استقلال را دریافت کند؟! استراماچونی درطول سال‌هایی که با باشگاه‌های خود دچار مشکل شده همواره با استخدام گروه مجربی از وکلا توانسته حقوقش را به طور کامل دریافت کند واین بار نیز همین رویه را درپیش گرفته تا بتواند به تمام مطالباتی که از باشگاه استقلال داشت، دست یابد. با توجه به تجربه‌ای که وکلای او دارند، بعید است که باشگاه استقلال بتواند کاری از پیش ببرد وقطعا باید درنهایت پرونده را با پرداخت نقدی به پایان برساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها