|

جزئیات قرارداد آل کثیر با پرسپولیس

به نظر قرارداد عیسی آل کثیر با پرسپولیس، او را به یکی از گران ترین مهاجم لیگ برتر تبدیل کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

این یک واقعیت است که عیسی آل کثیر برای 18 ماه حضور در پرسپولیس رقمی حدود 35 میلیارد را طلب کرده بود. 20 میلیارد برای لیگ آینده و 15 میلیارد تومان برای نیم فصل پیش رو.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ اما رضا درویش که از پیشنهاد بالای مالی عیسی آل کثیر خبر داشت و حساسیت های ویژه گل محمدی به جذب این مهاجم که به نوعی خودش را مدیون آل کثیر تلقی می کند، دست به دست هم داد تا خلاف تمام خریدهای قبلی، شخصا خود رضا درویش مذاکرات را مدیریت کند.

رضا درویش در چند جلسه با آل کثیر و مدیر برنامه هایش مذاکره کرد و درنهایت با رقمی کمتر از درخواست آل کثیر با او به توافق رسید. اما واقعیت این است که رقم قرارداد آل کثیر او را همچنان در ردیف گران ترین مهاجمان لیگ قرار می دهد.

 
در این میان خبرگزاری فارس با انتشار ارقامی مدعی شده قرارداد عیسی آل کثیر با پرسپولیس برای نیم فصل حدود 5 میلیارد تومان است اما شنیده می شود این رقم بیشتر است و رقمی بیشتر از 5 میلیارد و کمتر از 10 میلیارد تومان است، البته برای نیم فصل!

به نظر می رسد قرارداد برای نیم فصل باعث می شود هم رضا درویش از میزان آمادگی عیسی آل کثیر باخبر شود و خود این بازیکن بداند برای فصل بعد 20 میلیلرد تومان می ارزد یا نه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی