|

ستاره اسپانیایی در راه فولاد!

بازیکن اسپانیایی اوساسونا تایید کرد کرد که تیم بعدی او باشگاه فولاد در ایران است.

لینک کوتاه کپی شد

«روبرتو تورس» مهاجم ۳۳ ساله اسپانیایی که ۱۸ سال و از رده سنی جوانان در تیم اوساسونا بود، سرانجام با جدایی از این تیم عازم ایران شد تا به باشگاه فولاد خوزستان اضافه بشود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مهر؛ مراسم خداحافظی و نشست خبری تورس روز گذشته در شرایطی برگزار شد که این بازیکن اعلام کرد قرار است به فولاد خوزستان اضافه بشود.

بازیکن اسپانیایی تایید کرد؛ برای پیوستن به فولاد هیجان زده هستم! تورس در مراسم خداحافظی از اوساسونا

به گزارش نشریه «آ اس» اسپانیا، تورس در این مراسم تأیید کرد که مقصد بعدی او فولاد خواهد بود، تیمی ایرانی هدایت آن هم بر عهده تیمی سابق خود تورس در اوساسونا یعنی جواد نکونام است.

تورس تاکید کرد که از حضور در یک تیم جدید هیجان زده و خوشحال است و برای تجربیات جدید اشتیاق زیادی دارد.

بازیکن اسپانیایی تایید کرد؛ برای پیوستن به فولاد هیجان زده هستم! تورس هنگام صحبت برای هواداران

این مهاجم ۳۳ ساله همچنین ابراز تمایل کرد که بعد از بازی در فولاد دوباره به اوساسونا برگردد و از این اتفاق خوشحال خواهد شد.

همچنین وب سایت diariodenavarra اسپانیا در این خصوص نوشت: « روبرتو تورس تا پایان این فصل به تیمی که جواد نکونام هدایت آن را برعهده دارد متعهد شده و سپس آینده خود را مشخص خواهد کرد. تورس این دوشنبه (امروز) به ایران سفر می‌کند تا صحنه جدید خود را در فولاد خوزستان به کارگردانی جواد نکونام آغاز کند.»

بازیکن اسپانیایی تایید کرد؛ برای پیوستن به فولاد هیجان زده هستم! تقدیر از تورس از سوی باشگاه اوساسونا

این رسانه در ادامه مطلب خود آورد: «تورس یکشنبه شب به مادرید پرواز کرد و از آنجا به مقصد جدید خود می‌رود. در آنجا تیمی در انتظار او است که در رده دهم جدول ۱۶ تیمی است و در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد.»

به گزارش خبرنگار مهر، تورس دومین بازیکن اسپانیایی باشگاه فولاد خوزستان خواهد بود. فصل گذشته این باشگاه «ایبای گومز» را به خدمت گرفت اما بعد از انجام چند بازی در لیگ قهرمانان آسیا، گومز فولاد را ترک کرد.

جواد نکونام سرمربی فولاد در دو مقطع مختلف یعنی در سال‌های ۲۰۱۲-۲۰۰۶ و همچنین ۲۰۱۵-۲۰۱۴ در باشگاه اوساسونا بازی کرد و یکی از بازیکنان شناخته شده در این باشگاه محسوب می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها