|

ضرر 11 میلیاردی استقلال

مشکل محمد محبی و سانتا کلارا هنوز حل نشده و ظاهرا به این زودی هم تمام نخواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

اخبار جدید رسیده از باشگاه استقلال درباره پرونده بدهی این باشگاه به طرف پرتغالی در ماجرای انتقال قرضی محمد محبی مشخص می‌کند اتفاقات تازه‌ای در این پرونده به وقوع پیوسته و همچنان در اصل موضوع تغییری ایجاد نشده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبر ورزشی؛ پیش از این عنوان شده بود که استقلالی ها باید ۲۳۰ هزار یورو به باشگاه سانتا کلارا بابت سهم پرتغالی ها از بابت در اختیار گرفتن قرضی محمد محبی بپردازند در این میان صد هزار یورو از رقم مورد نظر پرداخت شده است اما هنوز ۱۳۰ هزار یورویی دیگر باقی مانده و دقیقاً همین مسئله موجب بروز مشکلات تازه شده است.

استقلالی ها چندی قبل این پول را تهیه کردند و به حساب باشگاه سانتاکلارا ریختند اما به خاطر تحریم های بانکی این پول نه به حساب طرف پرتغالی واریز شد و نه به مبدا آن که یک صرافی ایرانی بود برگشت! به همین دلیل مسئولان استقلال تمام مدارک و مستندات مورد نظر بابت پرداخت ۱۰۰ هزار یورو اولیه و ماجرای ۱۳۰ هزار یورویی باقیمانده را جمع‌آوری کردند تا در اختیار فیفا بگذارند. ضمن اینکه رونوشت آنها را نیز برای باشگاه پرتغالی ارسال کردند. در همین خصوص خبر دار شدیم مبلغ ۱۳۰ هزار یورویی که قرار بود به عنوان قسط دوم در اختیار باشگاه سانتا کلارا قرار بگیرد به حساب صرافی مورد نظر برگشت خورده اما بلافاصلهحساب اینصرافی به دلیل تخلف در موضوع تحریم و دور زدن قوانین مربوطه مسدود شده است.

پول استقلال بلوکه شد!

به محض برگشتن این مبلغ به حساب صرافی مربوطه حساب ارزی این صرافی در خارج از کشور بسته و در نتیجه پول باشگاه ه بلوکه شد تا استقلال علاوه بر عدم پرداخت پول، مجبور شود بار دیگر یک ۱۳۰هزار یوروی دیگر تهیه کند! ضرری که با احتساب قیمت هر یورو ۴۲ هزار تومان چیزی معادل ۵ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان می‌شود! به همین خاطر مدیران باشگاه به شدت در تلاش هستند تا ببینند چگونه می‌توانند مبلغ مورد نظر اصلی را آزاد کنند تا لااقل ۵ و نیم میلیارد دیگر برای این موضوع هزینه نشود چون در غیر این صورت مجموع دردسر مالی این بازیکن با اتفاقات مربوطه به ضرر تقریبی ۱۱ میلیارد تومانی می‌رسد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها