|

چند خبر تازه از نقل و انتقالات پرسپولیس

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس قصد جدایی از این تیم در نقل و انتقالات را دارند.

لینک کوتاه کپی شد

هفته پایانی رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار خواهد شد که صحبت‌های زیادی درباره نقل و انتقال بازیکنان مطرح شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبر ورزشی؛ پرسپولیس که قبل از بازی پنجشنبه هفته جاری خود مقابل نساجی مازندران با ۲۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر است با شایعات جدایی چند بازیکن نیمکت نشین خود روبرو است.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان که در سه بازی اخیر این تیم تصمیم گرفت مهاجمان داخلی خود را نیمکت نشین کند حالا با درخواست جدایی تعدادی از آنها روبرو است.

مهدی عبدی و حامد پاکدل به واسطه نیمکت نشینی متوالی خود در آستانه خروج از جمع سرخپوشان قرار دارند. همچنین سیامک نعمتی نیز با پیشنهاد دو تیم لیگ برتری روبرو شده است و شاید تصمیم به ترک این تیم در زمستان بگیرد.

وحدت هنانوف بازیکن تیم ملی تاجیکستان نیز به احتمال فراوان این تیم را در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل ترک خواهد کرد. از سوی دیگر یحیی گل محمدی در نظر دارد چند بازیکن تازه وارد به خدمت بگیرد تا جای خالی آنها را پر کند.

مرتضی پورعلی گنجی نیز از کشورهای خارجی پیشنهاد دارد و طبق بندهای موجود در قراردادش می‌تواند در ازای پرداخت مبلغ رضایت نامه از جمع بازیکنان پرسپولیس خارج شود. باید منتظر استراتژی نقل و انتقالاتی پرسپولیس در زمستان سال جاری بود تا تکلیف لیست بازیکنان این تیم برای ادامه رقابت‌ها مشخص شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها