|

پیشکسوت استقلال مشکلات این تیم را بازگو کرد

محمد نوری پیشکسوت استقلال در رابطه با شرایط این تیم صحبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است، تیم ساپینتو از نبود یک بازیساز رنج می‌برد و این تیم به بازیکنی نیاز دارد که خوب توپ پخش کرده و مهاجمان را صاحب موقعیت گلزنی کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ محمد نوری  توقف استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت:

استقلال مقابل مس بازی خوبی انجام نداد. متأسفانه بازیکنان استقلال نتوانستند از امتیاز میزبانی استفاده کنند و چند موقعیت بیشتر نتوانستند روی دروازه مس ایجاد کنند. استقلال چند بازی است که خوب بازی نمی‌کند و این شرایط را در بازی گذشته آنها مقابل صنعت نفت هم شاهد بودیم و شاگردان ساپینتو در روزی که خوب نبودند در آبادان سه امتیاز را به دست آوردند.

وی ادامه داد:

گمشده استقلال در وسط زمین است، جایی که تیم ساپینتو از نبود یک بازیساز رنج می‌برد، بازیکنی که به خوبی توپ پخش کند و مهاجمان تیم را صاحب موقعیت گلزنی کند. مقابل مس غیبت محمد محبی هم خیلی تأثیرگذار بود. محبی بازیکنی است که در پست وینگر خیلی خوب به قلب دفاع حریف می‌زند و خودش و بازیکنان کناری‌اش را جلوی دروازه حریف صاحب موقعیت می‌کند. بدون شک نبود محبی در بازی با مس خیلی به ضرر استقلال تمام شد. البته در این بازی استقلال چند بازیکن مصدوم دیگر هم داشت که اگر بودند قطعاً شرایط برای آبی‌پوشان متفاوت می‌شد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد مهدی قائدی پس از بازگشت به جمع آبی‌پوشان تصریح کرد:

مهدی قائدی قبل از اینکه به امارات برود، یکی از مهمترین بازیکنان استقلال بود و خودش به تنهایی نتیجه یک بازی را تعیین می‌کرد و هم در نقش گلزن و هم بازیساز ظاهر می‌شد. قایدی پس از حضور دوباره در استقلال با آن بازیکن تند و تیز گذشته خیلی فرق دارد و نشانی از گذشته پرفروغش ندارد. او باید بداند که انتظار هواداران از او خیلی بیشتر از اینهاست و باید تلاش بیشتری داشته باشد.

نوری در واکنش به این موضوع که استقلال بعد از تعطیلی لیگ اُفت کرده است و خیلی زیبا بازی نمی‌کند، خاطر نشان کرد:

جام جهانی به ضرر استقلال تمام شد. ساپینتو تا پیش از تعطیلی لیگ به شناخت نسبی از بازیکنان و تیمش رسیده بود و کم‌کم استقلال به هماهنگی رسیده بود و بازی‌های خوبی انجام می‌داد، اما بعد از تعطیلی لیگ، به هیچ وجه ما آن تیم قبل از جام جهانی را ندیدیم. ملی‌پوشان تیم آماده نیستند و من معتقدم وقفه‌ای که در لیگ به وجود آمد استقلال را از هماهنگی به دور کرد و تیم نیاز به زمان دوباره دارد تا بازیکنان به شرایط ایده‌آل گذشته‌شان برسند.

وی با اشاره به این موضوع که ساپینتو باید سیستم‌های مختلف را در بازی‌های تیمش اجرا کند، گفت:

استقلال به لحاظ مهره کم ندارد و ساپینتو بازیکنان خوبی در اختیار دارد، اما به نظر من سرمربی تیم باید تاکتیک‌ و سیستم‌های مختلفی را در بازی‌های تیمش امتحان کند تا در بازی‌هایی که کار گره می‌خورد به مشکل نخورد. الان امتیاز تیم‌ها خیلی نزدیک به هم هست و رقابت فشرده‌ای در بالای جدول است. قطعاً استقلال در آخر فصل افسوس از دست دادن امتیازهای خانگی را خواهد خورد. من امیدوارم که در بازی‌های آینده از استقلال بازی‌های به مراتب بهتری را شاهد باشیم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان درباره عملکرد داور بازی با مس تصریح کرد:

آقای عرب‌ براقی داور خوبی است اما در بازی استقلال و مس اصلاً قضاوت خوبی نداشت و چندین اشتباه داشت. استقلال مقابل مس بد بازی کرد، اما اگر داور آن پنالتی را برای استقلال می‌گرفت شرایط بازی عوض می‌شد. من امیدوارم که مسئولان کمیته داوری برای بازی‌های استقلال از داوران بهتری استفاده کنند، چون هر چه از لیگ می‌گذرت بازی‌ها حساس‌تر می‌شود و هر اشتباهی ممکن است که در نتیجه یک بازی تأثیرگذار باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها