|

(عکس) النصر کهکشانی‌ترین تیم تاریخ آسیا می شود!

قطعا رونالدو مهمترین بازیکن تاریخ تیمهای آسیایی است.

لینک کوتاه کپی شد

انتقال کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد به النصر ریاض، به نظر آغاز دوباره تازه برای فوتبال عربستان است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ برای کشوری که برای میزبانی بازیهای آسیایی، جام جهانی و المپیک تابستانی خیز برداشته و قصد دارد ستاره‌های رو به بازنشستگی فوتبال اروپا را به عنوان فوتبالیست و سپس سفرای ورزشی به عربستان بیاورد.

این روزها شنیده می‌شود کریستیانو رونالدو قصد دارد یک بازیکن شناخته شده دیگر را هم با خود به عربستان ببرد؛ از کوارشما و مارسلو به عنوان گزینه‌های جدی این تیم نام برده می‌شود که البته هنوز همه چیز در حد شایعات فضای مجازی است.

از سوی دیگر سرخیو بوسکتس و سرخیو راموس، دو کاپیتان اسپانیا در جام‌های جهانی اخیر، به عنوان خریدهای احتمالی النصر نام برده می‌شود که این تیم را به پرستاره‌ترین تیم فوتبال آسیا تبدیل خواهد کرد.

راموس تا پایان فصل تحت قرارداد پی اس جی است و بوسکتس هم به زودی به پایان قرارداد با بارسلونا خواهد رسید و النصر فرصت بسیار خوبی دارد تا این دو بازیکن را به خدمت در بیاورد.

1787297

زردپوشان ریاض اما همین حالا نیز تیمی پرستاره هستند. عبدالله مادو، سلطان الغنام و محمد غریب سه بازیکن عربستانی این تیم هستند و 8 بازیکن دیگر به احتمال فراوان خارجی خواهند بود. در خط دروازه داوید اوسپینا حضور دارد که دوران نسبتا طولانی بازی در جمع توپچی‌های لندن را سپری کرده و پشت سر گونالز و کونان، مدافع ساحل عاج، حضور خواهد داشت.

در خط هافبک مارتینز آرژانتینی حضور دارد و لوییز گوستاوو به همراه تالیشکا نیز بازی می‌کنند. گوستاوو پیش از این پیراهن بایرن مونیخ را برتن داشت و تالیشکا هم در بشیکتاش حضور داشت و در چین هم مدت کوتاهی فوتبال بازی کرد.

با حضور وینسنت ابوباکار و کریستیانو رونالدو در خط حمله، النصر با ارزش 69.4 میلیون یورویی، با ارزشترین تیم آسیایی نیز خواهد بود.

1787298

البته وبسایت 365 عربستان می‌گوید النصر با ترکیب 4-4-2 وارد زمین خواهد شد و زوج خط حمله این تیم با کریستیانو رونالدو و وینسنت ابوباکار تشکیل می‌شود.

در خط دفاعی نیز العمری به کار گرفته شده و دو بازیکن هافبک خبیری و نجعی خواهند بود که البته در صورت جذب ستاره‌های خارجی آنها نیمکت نشین خواهند شد.

1787299

باید دید در نهایت سرنوشت پرستاره‎ترین تیم آسیا چه خواهد شد و آیا النصر در نیم فصل دوم می‌تواند بالاتر از الشباب قهرمان عربستان شود یا خیر؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی