|

2 غایب کلیدی تراکتور در بازی برابر استقلال

تراکتور در هفته پانزدهم با دو غایب به مصاف تیم استقلال خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال و تراکتور پنجشنبه این هفته در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در تبریز به مصاف هم می‌روند. شرایط تراکتور پیش و پس از تعطیلات جام جهانی ۲۰۲۲ تفاوت‌هایی با یکدیگر دارد که مهمترین آن‌ها، تغییر سرمربی و غیبت‌های گاه و بی‌گاه بعضی بازیکنان است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسنا؛ در حال حاضر شرایط دو بازیکن تراکتور که با امیدهای فراوانی به این تیم آمدند، مشخص نیست. گفته می‌شود رضایت‌نامه حجت حق‌وردی، مدافع ایرانی تیم‌ملی آذربایجان و باشگاه سومقاییت برای ادامه فصل صادر نشده و جدایی این بازیکن از جمع پرشورها قطعی است. البته ایوب بهتاج، مدیرعامل تراکتور درباره وضعیت این بازیکن گفته است: "انتظار داشتیم او به قراردادش پایبند باشد. حق‌وردی وقتی از اردوی آذربایجان بازگشت، گفت که مصدوم است و پزشکان تیم هم این موضوع را تایید کردند. نظر ما این بود که او را تا پایان فصل نگه داریم اما از زمان حضور خمز، حق‌وردی تمرین نکرده تا خمز نظر مثبتی بدهد. پس احتمال جدایی او ۱۰۰ درصد است." به عبارتی مدیرعامل تراکتور جدایی حق‌وردی به خاطر صادر نشدن رضایت‌نامه را رد کرده و توپ را در زمین خمز انداخته است.

از طرفی ابهاماتی درباره قرارداد کاوه رضایی وجود دارد چرا که از همان روزی که کاوه به تراکتور پیوست، عنوان شد که قرارداد این بازیکن به شکلی است که او می‌تواند در نیم فصل به استقلال برود. باشگاه تراکتور تاکنون پاسخ روشنی به این ابهام نداده است. با این حال باتوجه به برگشتن کاوه رضایی به تمرینات، احتمالا هواداران تراکتور شاهد حضور او در بازی با استقلال خواهند بود.

علاوه بر کاوه رضایی، هواداران تراکتور چشم‌انتظار حضور ریکاردو آلوز در بازی با استقلال هم هستند که او چند روزی است که به تمرینات گروهی برگشته و مشکلی برای بازی مقابل استقلال ندارد. البته شایعاتی هم پیرامون علاقه چند باشگاه به ریکاردو آلوز هم مطرح شده که مدیرعامل باشگاه تراکتور از دو ساله بودن قرارداد این بازیکن خبر داد و عنوان کرد که آلوز را حفظ می‌کنند.

با این اوصاف در بازی با استقلال حجت حق‌وردی به دلایل نامعلوم و محمد عباس‌زاده به دلیل محرومیت غایب هستند اما کاوه رضایی و ریکاردو آلوز می‌توانند در بازی با استقلال حضور داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها