|

کُری هافبک نساجی برای پرسپولیسی ها

هافبک تیم نساجی تأکید کرد که آنها برای پرسپولیس حریف دست و پا بسته ای نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

رضا جعفری درباره پیروزی تیمش برابر تراکتور اظهار داشت:  مقابل تیمی بازی داشتیم که بعد از آمدن خمس روند خوبی در لیگ برتر پیدا کرده بود. می‌دانستیم بازی سختی داریم، ولی کادر فنی به خوبی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بود و خوشبختانه توانستیم سه امتیازی مهم بگیریم. ما در این بازی مستحق رسیدن به برد بودیم

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، تأکید کرد: خوشحالم که پای من هم به گلزنی باز شد و باید از زحمات کادر فنی به‌خصوص حمید مطهری تشکر کنم که قبل از بازی نکات لازم را در مورد گل زدن به تراکتور به من گفته بود. خوشبختانه با کمک این مربی توانستم به تراکتور گل بزنم. مطهری به من گفته بود که از چه راهی می‌توانم در این بازی دروازه تراکتور را باز کنم.

وی راجع به بازی بعدی نساجی مقابل پرسپولیس تصریح کرد: قطعاً بازی سختی خواهیم داشت و پرسپولیس بعد از شکست دادن گل‌گهر حالا می‌خواهد در این بازی هم برنده شود و به قهرمانی نیم‌فصل برسد. بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هیجان‌انگیز است، ولی مطمئن باشید ما برای آنها حریفی ساده نیستیم و می‌خواهیم قدرت و کیفیت فنی‌مان را به پرسپولیس نشان دهیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی