|

بودجه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی

با رفتن لوکادیا، پرسپولیس در حالی وارد نقل و انتقالات می شود شد که جذب یک مهاجم اولویت باشگاه است.

لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته پرسپولیس اولین کنش خود در نقل و انتقالات نیم فصل را انجام داد و با عقد قراردادی شش ماهه، عیسی آل کثیر را تا پایان فصل در این تیم نگه داشت. آل‌کثیر نوزدهمین بازیکن بزرگسال لیست پرسپولیس است که با حضور در این فهرست، تنها یک جای خالی دیگر را برای پنجره زمستانی باقی می‌گذارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ لیست بازیکنان خارجی پرسپولیس با حضور وحدت حنانوف، شیخ دیاباته و گئورگی گولسیانی نیز یک سهمیه دارد که احتمالا به مهاجم خارجی مدنظر یحیی گل‌محمدی خواهد رسید و البته باشگاه باید در این زمینه دست بجنباند چرا که تعلل نظیر آنچه در تابستان رقم خورد، باشگاه را در موقعیت دشواری قرار خواهد داد.

**بودجه چهارصد هزار یورویی برای خرید مهاجم

پرسپولیس در حالی با یورگن لوکادیا وداع کرد که قرارداد او حدود یک میلیون یورو بود که 520 هزار یورو از آن را گرفت و برای مابقی در باشگاه نماند. به عبارتی اگر لوکادیا تا پایان فصل در پرسپولیس حضور داشت، چهارصد هزار یورو دیگر از پرسپولیس دریافت می‌کرد و حالا سرخپوشان با جدایی این مهاجم هلندی، فرصت این را خواهند داشت تا با دستمزد پرداخت نشده لوکادیا، به سراغ بازیکن خارجی بروند و مهاجم خود را جذب کنند. این رقمی بسیار مناسب برای پنجره زمستانی و جذب بازیکنی برای نیم فصل دوم است که البته سرخپوشان باید امیدوار باشند بازیکنی را بخرند که تحت قرارداد هیچ تیمی نیست و می‌تواند به پرسپولیس بپیوندد؛ هرچند بازیکنی که شش ماه تیم نداشته، ممکن است وضعیت جسمانی چندان خوبی هم نداشته باشد.

**فهرست بزرگسالان دوباره تغییر می‌کند؟

لیست بزرگسالان در خط دروازه، دفاع و هافبک به نظر هیچ مشکل خاصی ندارد و تنها جای خالی در خط حمله دیده می‌شود اما امکان دارد پرسپولیس در پنجره زمستانی جابجایی داشته باشد و بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند، از این تیم بروند. البته در لیست زیر 25 و زیر 23 سال، احتمال تغییر بیشتر است و به نظر بازیکنانی نظیر مهدی عبدی، محمدمهدی احمدی و... با پیشنهاداتی برای جدایی مواجه‌اند.

**لیست پرسپولیس با 10 بازیکن بالای سی سال

نکته جالب از فهرست پرسپولیس تعداد بازیکن بالای سی سال است که بیش از نصف فهرست بزرگسالان را تشکیل می‌دهد. علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، وحید امیری، سروش رفیعی، شیخ دیاباته، حامد پاکدل و عیسی آل‌کثیر ده بازیکنی هستند که پا به سن گذاشته و احتمالا سالهای آخر فوتبال خود را سپری می‌کنند. جوانترین بازیکن لیست بزرگسالان پرسپولیس سینا اسدبیگی 25 ساله است و پس از او نام میلاد سرلک، احمد گوهری و علی نعمتی دیده می‌شود.

1787334

**پایان قرارداد نیمی از بزرگسالان پرسپولیس

از بین نفرات حاضر در لیست بزرگسالان پرسپولیس سینا اسدبیگی قراردادی سه ساله دارد و احمد گوهری و علیرضا بیرانوند نیز در موقعیتی مشابه با او هستند. گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی، وحید امیری و سروش رفیعی نیز تا پایان لیگ بیست و سوم تحت قرارداد پرسپولیس خواهند بود.

این در حالی است که 8 بازیکن از لیست پرسپولیس در پایان فصل قراردادشان به پایان خواهد رسید و یحیی گل‌محمدی در موردشان تصمیم‌گیری می‌کند: علی نعمتی، فرشاد فرجی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، سعید صادقی، شیخ دیاباته، حامد پاکدل و عیسی آل کثیر.

در این بین میلاد سرلک و سعید صادقی دو بازیکنی هستند که شاید تمدید با آنها پروسه دشوارتری هم باشد و باید دید باشگاه پرسپولیس با این چالش در پایان فصل چه خواهد کرد.

با این حال اما در آستانه نقل و انتقالات زمستانی، به نظر می‌رسد اردوی پرسپولیس وضعیت آرامی را داشته باشد و به جز چند درخواست جدایی و تلاش برای خرید یک مهاجم طراز اول و جایگزینی لوکادیا، بعید است اتفاق دیگری رخ دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها