|

همبازی های مشهور رونالدو در النصر

النصر عربستان از بمب نقل و انتقالاتی خود رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه النصر عربستان جمعه شب از خرید جنجالی خود رونمایی کرد و با قرارداد نجومی سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه‌های منچستریونایتد و رئال مادرید را به خدمت گرفت تا حواس‌ها را در دنیای فوتبال معطوف خود کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایرنا؛ این در حالی است که النصر به غیر از رونالدو از حضور چند ستاره دیگر هم بهره می‌برد تا شاید بتوان لقب کهکشانی‌های آسیا را به این تیم داد.

داوید اوسپینا ستاره سابق ناپولی و آرسنال و تیم ملی کلمبیا وظیفه حفاظت از دروازه این تیم عربستانی را بر عهده دارد. این بازیکن جایگزین برد جونز دروازه‌بان سابق لیورپول درون قفس توری النصر شد.

لوییز گوستاوو هافبک سابق بایرن مونیخ و تیم ملی برزیل هم در خط میانی این تیم متمول دیده می‌شود. پیتی مارتینز ۲۹ ساله باسابقه بازی در تیم ملی آرژانتین دیگر ستاره‌ای است که در خط میانی این تیم حضور دارد.

کونان ستاره سابق رمس فرانسه و تیم ملی ساحل عاج ستاره النصر در خط دفاعی است.

ویسنته ابوبکر ستاره سابق پورتو و بشیکتاش و تیم ملی کامرون هم در خط حمله این تیم می‌درخشد. اندرسون تالیسکا با سابقه بازی در تیم ملی برزیل و باشگاه‌های بنفیکا و بشیکتاش دیگر ستاره زردپوشان صعودی محسوب می‌شود.

از طرفی چندین ستاره آسیایی هم در ترکیب النصر حضور دارند. جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره تیم ملی ازبکستان و سابق باشگاه پاختاکور که بارها مقابل ایران بازی کرده، سهمیه آسیایی النصر را به خود اختصاص داده است. بازیکنی که پیش از این در النصر ۷ می‌پوشید اما با حضور رونالدو شماره‌اش را به ۷۷ تغییر داد.

سلطان الغنام،‌ عبدالله الامری، علی الاجمی، سامی النجمی، علی الحسن، عبدالرحمان غریب، خالد الغنام، عبدالرحمن الخیبری و امین بوخاری نمایندگان النصر در تیم ملی عربستان هستند.

این نفرات بازیکنانی هستند که زیر نظر رودی گارسیا سرمربی سابق رم با رونالدو همبازی هستند.

ستاره های همبازی رونالدو در النصر

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها