|

درخشش الماس استقلالی در انگلیس

هال سیتی در دومین حضور ثابت و متوالی مهاجم ایرانی خود به برتری مقابل ویگان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم چمپیونشیپ انگلیس، تیم فوتبال هال سیتی که اللهیار صیادمنش را مثل مسابقه اخیرش در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه DW به مصاف ویگان قعرنشین رفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ هال سیتی در شرایطی نیمه اول دیدار مقابل ویگان را با پیروزی یک بر صفر پشت سر گذاشت که تک‌گل این تیم در دقیقه ۱۵ پس از یک ارسال از کرنر سمت چپ زمین و روی پاس اللهیار صیادمنش در شلوغی محوطه جریمه، با شوت گریوز تبدیل به گل شد تا این مهاجم ایرانی نخستین پاس گل فصل خود را بدهد.

اللهیار صیادمنش که در صحنه پاس گل کمی آسیب دیده و تا پایان نیمه اول در زمین بود، در شروع نیمه دوم از ترکیب هال سیتی خارج شد که این تیم در دقیقه ۶۳ گل تساوی را مقابل ویگان دریافت کرد.

1785287

در ادامه یاران صیادمنش توانستند کنترل بازی را در دست بگیرند و سه بار دیگر دروازه ویگان را باز کنند تا در این مسابقه خارج از خانه به پیروزی پُر گل برسند و شرایط خود را بهبود ببخشند.

تیم فوتبال هال سیتی که در چهار هفته پیاپی یک شکست و سه مساوی داشت، هفته قبل در حضور ثابت صیادمنش به برتری رسید و امشب هم با بازی این بازیکن ایرانی توانست به پیروزی چهار بر یک مقابل ویگان دست پیدا کند تا ۳۳ امتیازی شود و در جایگاه شانزدهمِ جدول ۲۴ تیمی چمپیونشیپ قرار بگیرد.

اللهیار صیادمنش در مسابقه امشب مقابل ویگان، هفتمین بازی فصل خود در چمپیونشیپ انگلیس را انجام داد و نخستین پاس گل فصل خود را داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی