|

ساپینتو مجبور به تغییر اجباری در استقلال!

برخی از اتفاقات در روزهای گذشته باعث شده تا ریکاردو ساپینتو تغییراتی را انجام دهد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم استقلال در حالی به مصاف تراکتورسازی می رود که این بازی خارج از خانه اهمیت بسیاری برای این تیم دارد و از طرفی ساپینتو سرمربی استقلال بازیکنان اصلی خود را برای این دیدار نیز در اختیار ندارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از افکارنیوز؛ حسین مرادمند مدافع مصدوم استقلال به این بازی نمی رسد و عارف غلامی نیز دیگر بازیکن اصلی تیم است که در این دیدار نیز همراه استقلال نیست.

از طرفی وضعیت ابوالفضل جلالی نامشخص است و امکان اینکه بتواند به صورت بازیکن ثابت استقلال را همراهی کند کم است.مهدی مهدی پور مصدوم شده و با اینکه در تمرینات حاضر شده اما بازی کردنش در ترکیب استقلال ریسک است.

کادر فنی قصد دارند صالح حردانی را به ترکیب بازگردانند و جعفرسلمانی نیز در کارز دفاعی تیم را همراهی می کند.

از طرفی در میانه میدان سعیدمهری به ترکیب باز می گردد و زبیر نیک نفس نیز که زمزمه جدایی اش از استقلال شنیده می شود در ترکیب ساپینتو قرار می گیرد.البته شنیده می شود برای بازی با تراکتور رضا میرزایی نیز شانس حضور در ترکیب استقلال را دارد.

در خط حمله استقلال محبی را پس از یک بازی غیبت در اختیار دارد و با اینکه مهدی قائدی شرایط خوبی ندارد اما ساپینتو برای تقویت روحیه اش از این بازیکن استفاده می کند و همچنان به بهبود اوضاع وی امیدوار است اما در نوک خط حمله ارسلان مطهری تیم را یاری می کند و رمضانی و شهباززاده برای نیمه دوم وارد زمین مسابقه می شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها