|

دو فوق ستاره رئال رفتنی شدند

خبرنگار ال‌چیرینگیتو ادعا کرد که تونی کروس از بازنشستگی منصرف شده ولی مودریچ و بنزما برای تمدید قرارداد با رئال تردید دارند.

لینک کوتاه کپی شد

در فصل نقل و انتقالات زمستانی هستیم و چند بازیکن رئال که قراردادشان در پایان فصل تمام می شود و هنوز تمدید نکرده اند، آزادند تا با باشگاه های دیگر مذاکره کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ ماریانو، مارکو آسنسیو، ناچو، تونی کروس، لوکا مودریچ، کریم بنزما و دنی سبایوس چنین شرایطی دارند. در مورد ماریانو و دنی سبایوس بعید است که باشگاه تمایلی برای تمدید قراردادشان داشته باشد و جدایی‌شان تقریبا قطعی است اما برای چهار بازیکن دیگر تلاش ها در مورد تمدید ادامه دارد.

1755937

در برنامه شب گذشته ال‌چیرینگیتو، ادو آگیره در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان رئال گفت :«ماریانو و سبایوس رفتنی هستند. ناچو تمدید خواهد کرد و تونی کروس هم به من گفته اند که برای تمدید چراغ سبز نشان داده و حداقل یک فصل دیگر بازی خواهد کرد. او قرار بود بازنشسته شود ولی از تصمیم خود عقب نشینی کرده است. آسنسیو هم شرایط مبهمی دارد و علی‌رغم تمایل باشگاه برای تمدید، او هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است.»

1787729

آگیره ادامه داد: «در مورد لوکا مودریچ و کریم بنزما یکی دو منبع نزدیک به باشگاه به من گفته اند که هر دو تمدید خواهند کرد ولی به شخصه در این مورد تردید دارم. معتقدم اگر قرار بود تمدید کنند، تا الان این کار را انجام داده بودند و احتمالا یک مانع در این راه وجود دارد. در حال حاضر معتقدم هر دو در پایان فصل جدا می شوند ولی باید منتظر هفته های پیش رو باشیم.»

لازم به ذکر است که لوکا مودریچ سال گذشته پس از دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد، بلافاصله آن را قبول کرد ولی اکنون و پس از ماه‌ها هنوز تصمیمی برای تمدید نگرفته است. شرایط کریم بنزما نیز مشابه است و باید دید این دو ستاره برای آینده خود چه تصمیمی خواهند گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها