|

توهین نژادپرستانه به وینیسیوس

لالیگا به توهین‌های نژادپرستانه هواداران وایادولید علیه وینیسیوس واکنشی نشان داد و از این باشگاه شکایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

لالیگا بالاخره به توهین‌های نژادپرستانه هواداران وایادولید علیه وینیسیوس واکنشی رسمی نشان داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال؛ رئال مادرید جمعه شب در زمین رئال وایادولید با دو گل کریم بنزما پیروز شد و توانست سه امتیاز حساس را کسب کند اما در جریان آن بازی، وقتی وینیسیوس تعویض شد و در حال رفتن به سمت نیمکت تیمش بود، از سوی تعداد زیادی از هواداران وایادولید با شعارهای تند نژادپرستانه بدرقه شد. وینیسیوس سپس لالیگا را متهم کرد که برای مجازات هواداران نژادپرست و باشگاه‌های‌شان، اقدامات کافی انجام نمی‌دهد.

در پاسخ، خاویر تباس، رئیس لالیگا، گلایه وینیسیوس را رد کرد و در حساب توییتر خود نوشت: در لالیگا، ما سال‌هاست که با نژادپرستی مبارزه کرده‌ایم. وینیسیوس بسیار ناراحت است، اما ناعادلانه و نادرست است که بگوییم لالیگا هیچ کاری در مورد نژادپرستی انجام نمی‌دهد.

در نهایت ساعتی پیش رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که لالیگا پس از جمع‌آوری شواهد و مدارک کافی، شکایتی علیه باشگاه وایادولید به دادگاهی در این شهر ارائه کرده است. لالیگا مدارک مستند صوتی و تصویری در مورد توهین‌های نژادپرستانه به ستاره رئال مادرید جمع آوری کرده و از دادگاه کیفری وایادولید درخواست رسیدگی فوری به این قضیه را کرده است.

جالب اینکه چندی پیش شکایت لالیگا در مورد توهین‌های نژادپرستانه علیه وینیسیوس در بازی رئال برابر اتلتیکو مادرید رد شده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها