|

صحبت های سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب جانشین کی روش

سخنگوی فدراسیون فوتبال: برای انتخاب سرمربی تیم ملی گزینه‌های زیادی داریم اما این موضوع زمانبر خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

حسان اصولی درمورد تعیین تاریخ مجامع فدراسیون فوتبال در جلسه روز گذشته، اظهار داشت: تاکید رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه است که همه ارکان فدراسیون را طبق چارچوب قانون و اساسنامه پیش ببریم. همه می‌دانیم در چند سال اخیر به جز مجامع انتخاباتی و مجمع ۱۰ خرداد که آن هم دستور جلسه‌اش مشخص بود و در ادامه تغییر کرد، مجمع دیگری نداشتیم. برهمین اساس برای تاریخ ۸ بهمن مجمع فوق‌العاده‌ای برای تعیین کمیته‌های مستقل حسابرسی و حسابرس فدراسیون خواهیم داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبر ورزشی؛ وی افزود: این کمیته از ارکان مستقل و سازمان‌های اصلی فدراسیون در حوزه مالی است. دستور جلسه این مجمع تعیین کمیته مستقل حسابرسی، معرفی اعضای کمیته توسط فدراسیون و تایید آن‌ها در مجمع است. همچنین حسابرس مستقل فدراسیون نیز در همین مجمع خواهد شد. همچنین در پایان سال نیز مجمع دیگری داریم که در تاریخ ۲۷ اسفند برگزار می‌شود. صورت‌های مالی سالانه ما باید به تصویب مجمع عمومی فدراسیون برسد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: پس از انتخاب کمیته مستقل حسابرسی در تاریخ ۸ بهمن، این کمیته‌ صورت‌های مالی را بررسی کرده و گزارش خود را در مجمع ۲۷ اسفند ارائه خواهد کرد تا بحث تصویب صورت‌های مالی انجام شود. طبق اساسنامه باید ۲۱ روز قبل از تاریخ مجمع عادی، دستور جلسه را به اعضای مجمع اعلام کنیم. این دو تاریخ روز گذشته تصویب شد و دستورهای عمده‌اش مواردی بود که گفتم. البته احتمال دارد دستور دیگری هم به آن اضافه شود.

اصولی عنوان کرد: به احتمال خیلی زیاد این مجامع به شکل برخط و مجازی برگزار خواهد شد. مطابق قانون و اساسنامه‌، باید بودجه سال آینده مالی که از یک مرداد شروع می‌شود صورت‌های مالی سال‌های قبل که تصویب آن‌ها به تعویق افتاده در تاریخ ۲۷ اسفند به تصویب برسد. باید در چارچوب قانونمد و مشخصی با مصوبه و نظر مجمع کار را اداره کنیم.

وی درمورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی، توضیح داد: درباره تیم‌های ملی بزرگسالان، بانوان و رده‌های امید بحث شد. به صورت مشخص در خصوص تیم ملی بانوان اعضای هیات رئیسه نظر دپارتمان بانوان را شنید و نظرات خود را هم اعلام کرد. با این وجود جمع‌بندی نهایی در این خصوص را به رئیس فدراسیون تفویض کردیم تا طبق چارچوب نظرات هیات رئیسه، تاج در این خصوص اتخاذ تصمیم کند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در خصوص اینکه آیا قرار نیست همکاری با مریم آزمون به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان ادامه یابد، گفت: با توجه به اینکه تیم ملی بانوان قرار بود به یک دیدار دوستانه اعزام شود، در جلسات قبلی هیات رئیسه سرمربیگری وی را به صورت موقت تصویب کردیم اما اکنون اختیار تمدید قرارداد و یا انتخاب سرمربی جدید به رئیس فدراسیون تفویض شده است. تیم بانوان ۶ بهمن به تورنمنت کافا اعزام می‌شود. در این زمینه محدودیت زمانی داریم و دوستان هم نقطه نظرات خود را اعلام کردند. به زودی گزینه نهایی اعلام خواهد شد.

اصولی در خصوص مطرح شدن نام امیر قلعه‌نویی،‌ فرهاد مجیدی و حتی بازماندن پرونده کارلوس کی‌روش برای همکاری با تیم ملی عنوان کرد: این بحث فنی است. در موردش صحبت کردیم و گزینه‌های متعدد داخلی و خارجی نیز وجود دارد.

وی در خصوص اینکه آیا پرونده همکاری کارلوس کی‌روش با تیم ملی بسته شده است، توضیح داد: برای انتخاب سرمربی جدید گزینه‌های مختلفی داریم. کی‌روش هم می‌تواند جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی باشد. برای انتخاب سرمربی تیم ملی باید متغیرهای مختلفی را در نظر بگیریم و مطابق همان تصمیم‌گیری کنیم. اسامی مربیان مختلفی نیز مطرح است، اما برای اخذ تصمیم نهایی نیاز به زمان داریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها