|

کار سخت نساجی برابر پرسپولیس؛ طلسم می شکند؟

در لیگ برتر پرسپولیس همیشه مقابل نساجی شکست ناپذیر بوده.

لینک کوتاه کپی شد

در هفته پایانی نیم فصل لیگ بیست و دوم، تیم پرسپولیس از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی است و در صورت پیروزی شاگردان گل محمدی در این بازی، قهرمانی سرخ ها در نیم فصل رقابت های لیگ قطعی است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ مرور آمار دیدارهای دو تیم پرسپولیس و نساجی نشان می دهد که سرخ های تهرانی کار سختی مقابل سرخ پوشان مازنی نخواهند داشت چرا که آمار، برتری مطلق سرخ ها مقابل نساجی را تضمین می کند.

این گونه که دو تیم پرسپولیس و نساجی، تاکنون ۸ بار در تاریخ لیگ برتر با هم دیدار داشته اند که پرسپولیس از این تعداد بازی صاحب 5 پیروزی شده و بقیه بازی ها نیز به تساوی رسیده است.

این آمار بی شکستی پرسپولیس در لیگ برتر مقابل نساجی را تایید می کند اما واقعیت این است که نساجی چی ها این بار با انگیزه های متفاوتی مقابل پرسپولیس ظاهر می شوند و پرسپولیس نیز از نظر فنی وضعیت پایداری ندارد.

گفتنی است دو تیم پرسپولیس و نساجی، در تاریخ رقابت های فوتبال ایران از ابتدا تا به امروز در مجموع ۲۰ بار در مسابقات مختلف (لیگ قدس، لیگ آزادگان، جام حذفی و لیگ برتر) با دیدار کرده اند که نساجی در تمام این بازی ها تنها یک بار موفق به پیروزی مقابل پرسپولیس شده است. تنها پیروزی نساجی در سال ۱۳۷۱ و در هفته پایانی جام آزادگان رقم خورد. نساجی در قائمشهر موفق شد پرسپولیس را که در صورت برد می‌توانست قهرمان شود، با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. پرگل‌ترین بازی دو تیم نیز همان فصل رقم خورد که پرسپولیس در تهران ۵ بر یک نساجی را درهم شکست.

از این تعداد بازی پرسپولیس صاحب 12 برد شده و 7 بازی دیگر نیز به تساوی انجامیده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها