|

عبدی قرضی از پرسپولیس می رود؟

عبدی از 4 تیم نساجی، سپاهان، مس رفسنجان و فولاد خوزستان پیشنهاد دریافت کرده و این احتمال وجود دارد به صورت قرضی از پرسپولیس جدا شود

لینک کوتاه کپی شد

مهاجم شمالی پرسپولیس، در نقل و انتقالات زمستانی با چهار پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری مواجه شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، مهدی عبدی که در این فصل هنوز در بازی‌های رسمی موفق به گلزنی برای قرمزها نشده، قصد دارد برای تغییر شرایط خود و بازگشت به شرایط آرمانی به یکی از پیشنهادهایی که به او رسیده پاسخ مثبت دهد.

بعد از سفر ناگهانی لوکادیا و فسخ یک‌طرفه قرارداد با باشگاه از سوی این بازیکن و مصدومیت همزمان شیخ دیاباته، انتظار می‌رفت مهدی عبدی نقش مهمی در ترکیب قرمزها داشته باشد. اتفاقی که رخ نداد و انگار که عبدی هم انگیزه زیادی برای مجاب کردن یحیی گل‌محمدی جهت اعتماد بیشتر به او نداشت. فرم این روزهای عبدی اصلا شبیه گذشته نیست و تداوم نیمکت‌نشینی، او را در وضع ناخوشایندی قرار داده است. 

بر اساس شنیده‌های فوتبالی، او از 4 تیم نساجی، سپاهان، مس رفسنجان و فولاد خوزستان پیشنهاد دریافت کرده و این احتمال وجود دارد به صورت قرضی از پرسپولیس جدا شود

گفته می‌شود با توجه به روابط خوب پرسپولیس و نساجی این احتمال وجود دارد عبدی با توجه به اینکه فوتبالش را از نساجی آغاز کرده، راهی این تیم شود تا باز هم شاگرد حمید مطهری شود، اما آنچه مشخص است هر نقل و انتقالی با نظر یحیی و مدیران پرسپولیس باید انجام شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها