|

خطر 200 هزار یورویی در کمین پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس تا زمان پرداخت اولین قسط از بدهی توافقی با رادو فرصت کمی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

 

باشگاه پرسپولیس با حکم فیفا ملزم به پرداخت طلب ۸۶۶ هزار یورو به بوژیدار رادوشوویچ شد اما مسئولان باشگاه پس از مذاکره با دروازه‌بان کروات پیشین خود توانستند این مبلغ را به ۸۵۰ هزار یورو کاهش دهند و طبق تفاهمی که داشتند آن را در چهار قسط پرداخت کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مهر؛ باشگاه پرسپولیس طبق این تفاهم نامه اولین قسط خود را باید ۲۵ دی ماه به حساب رادو واریز کند و بقیه آن را در سه مرحله مختلف تا نهم نوامبر ۲۰۲۳ (۱۸ آبان ۱۴۰۲) به رادو بدهد.

سرخپوشان پایتخت که تنها یک هفت تا پایان اولین مهلت پرداختی به رادو فاصله دارند برای انتقال پول با مشکلات تحریم ارزی روبرو هستند و دنبال راهکار مناسب برای پرداخت این مبلغ به حساب رادوشوویچ هستند.

باشگاه پرسپولیس اگر نتواند تنها یکی از اقساط رادو را تا مهلت مقرر از پیش تعیین شده بپردازد باید مبلغ ۲۰۰ هزار یورو به عنوان جریمه هم به رادو پرداخت کند در غیر این صورت پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بار دیگر بسته خواهد شد و پرسپولیس مجبور است تمام بدهی اش را یکجا به دروازه‌بانی که قراردادش حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت پرداخت کند.

حالا رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وارد ماجرایی شده است که چاره‌ای جز پرداخت اقساط رادو به صورت منظم ندارد در غیر اینصورت باشگاه را با مشکلی جدی تر از گذشته روبرو می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها