|

مصدومیت چند هفته‌ای ستاره استقلالی

لیام روزنیور امیدوار است مهاجم ایرانی‌اش خیلی زود به میادین برگردد.

لینک کوتاه کپی شد

اللهیار صیادمنش ۴ تا ۶ هفته آینده را از دست خواهد داد و نمی‌تواند در این مدت تیمش را همراهی کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ این ملی‌پوش ایرانی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است، بار دیگر این‌بار از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و تیم پزشکی هال سیتی دوری او از میادین را ۴ تا ۶ هفته اعلام کرد.

لیام روزنیور، سرمربی این باشگاه اذعان کرد:

این خبر هم برای هال سیتی و هم برای این بازیکن ۲۱ ساله خبر بدی است ولی پیش‌ بینی اولیه حاکی از آن بود که او ممکن است برای مدت طولانی‌ تری از فوتبال دور باشد، بنابراین اوضاع آن‌قدر بد نیست. او ممکن است یک ماه تا شش هفته از میادین دور باشد که این یک ضربه سخت به تیم ما در ادامه فصل است. صادقانه بگویم، ما احساس می‌کردیم که مصدومیتش می‌توانست خیلی بدتر باشد. ما نتایج آزمایش را دریافت کردیم و آن‌طور که قبلاً می‌گفتیم بد نبود و خوشبختانه دوری او از میادین طولانی نیست. او پسر فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم زود برگردد.

اللهیار صیادمنش، مهاجم جوان هال‌سیتی در سال ۲۰۱۹ و در برابر سوریه اولین بازی ملی خود را انجام داد. او در همین دیدار موفق به گلزنی شد تا نام خود را به عنوان جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران ثبت کند. پیش از صیادمنش، این عنوان به مدت ۱۷ سال در اختیار حسین کعبی بود که در ۱۸ سالگی و در پیروزی ۳ بر صفر ایران مقابل نیوزیلند موفق به گشودن دروازه حریف شده بود.

صیادمنش پیش‌تر به خاطر مصدومیت حضور در جام جهانی قطر را از دست داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها