|

رکورد عجیب پرسپولیس در جام حذفی؛ یک باخت و 5 بار حذف شدن!

پرسپولیس در شش سال اخیر تنها در یک بازی جام حذفی در طول 90 دقیقه شکست خورده ولی 5 جام را از دست داده است.

لینک کوتاه کپی شد

جاه طلبی و افتخارات پرسپولیس در جام حذفی و شانس این تیم در جام های حذفی سالیان اخیر مثل 2 قطب آهن ربا همدیگر را دفع می کنند!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ پرسپولیس در شش سال گذشته در مسابقات جام حذفی ایران تنها یک بار در جریان بازی بازنده شده اما در همین مدت پنج قهرمانی را از دست داده و تنها یک بار به عنوان قهرمانی رسیده است.

پرسپولیس یک بار در سال 98-97 قهرمان مسابقات جام حذفی شد و در پنج دوره دیگر تنها یک بار در جام حذفی 1401-1400 در جریان بازی مغلوب حریفش، تیم آلومینیوم اراک شد و 4 دوره دیگر مسابقات را به خاطر ناکامی در ضربات پنالتی از دست داد.

پرسپولیس در سال 1396-1395 برابر تیم قشقایی شیراز در ضربات پنالتی مغلوب شد و یک سال بعد از جام حذفی 97-96 با ناکامی برابر نفت آبادان در ضربات پنالتی جام حذفی را از دست داد.

سرخپوشان در سال 98-97 در جام حذفی قهرمان شدند اما یک سال بعد در جام حذفی 99-98 و بار دیگر در جام حذفی 1400-1399  مغلوب تیم استقلال در ضربات پنالتی شدند.

پرسپولیس در جام حذفی سال گذشته برابر تیم آلومینیوم اراک مغلوب شد و حالا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امسال روز سه شنبه باید به مصاف تیم ون پارس اصفهان برود.

پرسپولیسی ها دوست دارند امسال هم سلسله کم شکستی در جریان بازی را ادامه دهند اما این بار با قهرمانی!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها