|

حرکت چراغ‌خاموش پرسپولیس در نقل‌ و انتقالات

نقل‌و‌انتقالات زمستانی از روز گذشته آغاز شد و تیم‌ها فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از مباحث مهمی که بین مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس مطرح خواهد شد، استفاده از بازیکنان تیم‌های پایه باشگاه است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزنو؛ محسن خلیلی به‌عنوان مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس از درویش خواسته که تیم بزرگسالان توجه بیشتری به رده‌های پایه خود داشته باشد و زمینه برای حضور چند بازیکن جوانان و امید در تمرینات سرخپوشان فراهم شود. با توجه به همین مساله درویش درنظر دارد در جلسه پیش‌رو با گل‌محمدی این موضوع را مطرح و به نتیجه برساند. فصل پیش تقریبا در همین مقاطع بود که محسن خلیلی به مدیریت باشگاه پرسپولیس توصیه کرد که با محمد عمری قرارداد بلندمدت امضا شود و از یحیی هم خواست به این بازیکن بیشتر میدان دهد. با توجه به درخشش عمری در ترکیب سرخپوشان، درویش بیشتر به استفاده از بازیکنان پایه راغب شده تا اینکه بخواهد برای جذب بازیکنان دیگر تیم‌ها هزینه‌های هنگفتی کند. مساله دیگر اینکه مدیریت باشگاه پرسپولیس در تابستان سرمربیان سابق تیم‌های امید و جوانان سایپا و پیکان، به اضافه چند بازیکن این تیم‌ها را جذب کرد و به همین خاطر به دنبال این است تا این دسته از بازیکنان به تیم بزرگسالان راه یابند. این اتفاق هم قطعا با نظر نهایی یحیی گل‌محمدی اتفاق خواهد افتاد.

 فعلا بازیکنی درخواست جدایی نداده

در روزهای اخیر صحبت‌هایی در مورد جدایی احتمالی فرشاد فرجی، احمد گوهری، سیامک نعمتی، مهدی عبدی و حامد پاکدل در رسانه‌ها مطرح شده بود که به نظر می‌آید چندان نباید آنها را جدی گرفت. نفرات نامبرده شاید از شرایط بازی کردن خود در پرسپولیس راضی نباشند اما از لحاظ مالی در این باشگاه شرایط خیلی خوبی دارند و اگر قرار باشد راهی تیم دیگری شوند باید قید دستمزد بالای خود را در پرسپولیس بزنند. آنها هم پول قراردادهای سنگین خود را به‌موقع دریافت کرده‌اند و هم اینکه بابت هر برد تیم‌شان پاداش‌های خیلی خوب دریافت می‌کنند. غیر از دو سه تیم در لیگ برتر بقیه تیم‌ها چنین شرایطی ندارند و در این اوضاع و احوال اقتصادی بازیکنان نامبرده به‌سختی از پرسپولیس و شرایط ایده‌آلش به‌اصطلاح دل خواهند کند. در این شرایط هر تیمی که بتواند از پس دستمزد بالای بازیکنان پرسپولیس بربیاید و مدعی قهرمانی هم نباشد برای جذب آنها اقدام خواهد کرد. این در شرایطی است که یحیی مخالف تقویت تیم‌های رقیب است و به همین دلیل نمی‌خواهد بازیکنانش را به این باشگاه‌ها واگذار کرده وآنها را تقویت کند.

 یحیی فقط یک مهاجم می‌خواهد

اما درمورد جذب بازیکن، یحیی قصد ندارد غیر از خط حمله در پست دیگری تیمش را تقویت کند. مگر اینکه در پست خاصی بازیکنی جدا شود. برای جانشینی یورگن لوکادیا هم یحیی و تیم نقل‌و‌انتقالاتی‌اش مذاکراتی را با چند مهاجم داخلی داشته‌اند و شرایط آنها همچنان در حال بررسی است. در این میان شهریار مغانلو، محمد عباس‌زاده، گادوین منشا، کاوه رضایی و علی علیپور گزینه‌های مدنظر گل‌محمدی هستند که باید دید درنهایت کدامیک سرخپوش خواهند شد. البته این نفرات برای سرمربی پرسپولیس اولویت‌بندی شده‌اند و گزینه اول و مورد علاقه او مغانلو است که شرایط جدایی‌اش از سپاهان خیلی سخت است. در هر صورت گل‌محمدی و تیمش برای جذب مهاجم چراغ‌خاموش حرکت می‌کنند و قصد دارند خیلی بی‌سروصدا به بازیکن مدنظر خود برسند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها