|

اتفاقی عجیب در نقل و انتقالات استقلال

پنجره زمستانی فوتبال ایران باز شد و تیم ها تا 13 بهمن فرصت دارند نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام کنند.

لینک کوتاه کپی شد

فعالیت تیم ها در پنجره زمستانی به مراتب کمتر از پنجره تابستانی خواهد بود، به این خاطر که کمتر تیمی حاضر به فسخ قرارداد بازیکن تاثیر گذار و یا صدور رضایتنامه قرضی برای او می شود. با این حال بازیکنان برخی از تیم ها سعی می کنند، به دلیل نیمکت نشینی با فسخ قرارداد راهی تیم های جدید شوند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ در روزهای اخیر سامان نریمان جهان قرارداد خود را با تیم نفت مسجد سلیمان فسخ کرده است. والنتینو یوئل بازیکن تیم آلومینیوم اراک قرضی راهی تیم ام صلال قطر شده است. رضا یزدان دوست در تفاهم نامه دو جانبه از تیم تراکتور جدا شد و به نظر می رسد محمد نژاد مهدی مدافع تیم سپاهان هم در تلاش است، به تیمی برود که بازی کند.

نکته جالب توجه در این بین این است که هیچ بازیکنی از استقلال درخواست جدایی نداده است. پیش تر این طور گفته شد برخی از بازیکنان اسمی استقلال به دلیل نیمکت نشینی در تلاش برای جدایی هستند و با فرا رسیدن پنجره زمستانی درخواست خود را برای جدایی ارایه می دهند اما تا به امروز بازیکنی از تیم استقلال به باشگاه مراجعه نکرده و خواستار دریافت رضایتنامه اش نشده است. در این صورت استقلال در صورت جذب بازیکن جدید باید بازیکن از لیست خارج کند به این خاطر که لیست تیم پر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها