|

گزینه عجیب و احتمالی برای نیمکت استقلال

شواهد نشان از تغییرات روی نیمکت استقلال دارد!

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال روز‌های حساسی را سپری می‌کند. این تیم رقابت‌های نیم فصل لیگ برتر ایران را با ایستادن در جایگاه چهارمی به پایان برده و در مقایسه با نتیجه آن‌ها در فصل قبل، رضایت هواداران را فراهم نکرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از رویداد 24؛ همین موارد و کسب نتایج به نسبت سینوسی توسط ریکاردو سا پینتو سرمربی پرتغالی استقلال، شایعات زیادی به بار آورده و عنوان شده که استقلال به دنبال تغییر روی نیمکت تیمش است. اگرچه مسئولان باشگاه به تازگی از سا پینتو حمایت کرده و گفته‌اند او قطعا به کارش ادامه می‌دهد، ولی شایعه شده در شرایطی که این مربی پرتغالی در ادامه فصل نتیجه نگیرد و یا حتی در همین بازی جام حذفی نتواند تراکتور را شکست دهد ممکن است از کار برکنار شود.

همزمان با این اخبار، انتشار اسامی‌ای که ممکن است جای سا پینتو را در استقلال بگیرند هم تبدیل به سوژه‌ای داغ شده است. در روز‌های گذشته چند اسم برای نیمکت استقلال معرفی شده که مهمترین آن‌ها امیر قلعه‌نویی سرمربی کنونی گل‌گهر است. با این حال، امروز یک اسم غیرمنتظره دیگر برای نیمکت این تیم در رسانه‌ها مطرح شده است: ساکت الهامی.

سرمربی این روز‌های هوادار که پیش‌تر هم یکی از گزینه‌های تیم آبی‌پوش تهرانی بود دوباره نامش مطرح شده است. در تازه‌ترین اتفاق روزنامه گل با انتشار خبری در همین مورد نوشته که گل‌گهر اجازه خروج به قلعه نویی به مقصد استقلال را نمی‌دهد و از همین رو مسئولان باشگاه استقلال در پی مذاکره با ساکت الهامی برای جانشینی ریکاردو سا پینتو هستند.

الهامی در این فصل به همراه هوادار نتایج چندان بدی نگرفته و فعلا با ۱۷ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها