|

درخواست مهم باشگاه پرسپولیس؛ مشکلات مالی حل می شود؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواستار پرداخت حق پخش تلویزیونی شد.

لینک کوتاه کپی شد

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در نشست خبری امروز خود در ساختمان باشگاه حضور یافت و در ابتدای صحبتهایش در مورد حق پخش عنوان کرد: ما معضلاتی هم داریم که تا حل نشود، ادامه راه برایمان مشکل است. یکی از این معضلات، حق پخش تلویزیونی است؛ ما جلسات زیادی را با مسئولان صداوسیما و سازمان‌های دیگر که مرتبط بودند و همچنین با کمیسیون فرهنگی مجلس و رییس صداوسیما، با حضور خود آقای وزیر ورزش برگزار کردیم و ایشان پیگیری و نامه نگاری کردند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبر ورزشی؛ وی افزود: جلسات مختلفی داشتیم اما اینکه به ثمر برسد و فوتبال بتواند از این حق پخش بهره‌مند بشود، هنوز رخ نداده است‌. امیدواریم این همیت وجود داشته باشد که همه با هم، ما، سازمان صداوسیما و فدراسیون فوتبال به جمع‌بندی برسانند که بتوانند از مجرایی این حق مسلم باشگاه را به آنها برگردانند.

او در مورد واگذاری ورزشگاه درفشی فر به تیمهای پایه اظهار داشت: اولین بار است که ما مجموعه درفشی فر را کاملا در اختیار تیم‌های پایه قرار داده‌ایم. تا چند ماه پیش تیم‌های پایه ما هر روز باید زنگ می‌زدند و می‌پرسیدند امروز کجا تمرین داریم و باید به کجا برویم؟ همان امکاناتی که برای تیم‌های بزرگسالان گذاشته‌ایم، برای تیم‌های پایه هم گذاشته‌ایم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها