|

استقلال به دنبال ستاره اصفهانی!

سجاد آشوری یکی از گزینه‌های اصلی تیم استقلال برای حضور در میانه میدان است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال یکی از تیم‌هایی است که برای فصل نقل‌وانتقالات برنامه‌های زیادی را چیده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از منیبان؛ این تیم در همان ابتدا که بسته شد یک نقطه ضعف بزرگ در میانه میدان داشت. نبودن هافبک بازی‌ساز با وجود ترافیک در خط حمله پیش‌بینی می‌شد که این تیم را دچار مشکل کند و این اتفاق هم افتاد. مهاجمان استقلال عملکرد ضعیفی در نیم‌فصل اول داشتند و این عملکرد بد شامل هافبک‌های این تیم هم می‌شود. ثبت آمار 2 پاس گل در 16 مسابقه نشان می‌دهد که خط هافبک استقلال نتوانسته عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد. این 2 پاس گل هم البته توسط هافبک‌هایی به‌ثبت رسیده که بیشتر سبک بازی‌شان دفاعی است؛ مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند دو هافبکی‌اند که آمار پاس گل‌ها را از صفر خارج کردند و بقیه بازیکنان نتوانستند توقعات را برآورده کنند. 

اولین و جدی‌ترین هدف استقلال در این تعطیلات زمستانی به همین دلیل جذب یک هافبک بازی‌ساز است. گفته می‌شود یکی از گزینه‌های اصلی آبی‌ها برای این پست بازیکنی از ذوب‌آهن است. سجاد آشوری بازیکنی است که در فصول اخیر در چند نوبت نامش برای حضور در جمع استقلال مطرح شده است و این انتقال در نهایت صورت نگرفته است. او زمانی که بازیکن مس رفسنجان بود مذاکراتی هم با استقلال داشت که به نتیجه نرسید و الان هم به عنوان بازیکن ذوب‌آهن برای دومین‌بار بحث حضورش در استقلال مطرح شده است. 

سجاد آشوری در این فصل بیشترین لمس توپ را در میان بازیکنان ذوب‌آهن داشته است و بیشترین پاس کلیدی را ارسال کرده است. میانگین ارسال 1.6 پاس کلیدی در هر بازی آمار بسیار خوبی است که می‌تواند خط هافبک استقلال را در نیم‌فصل دوم متحول کند. یکی دیگر از تخصص‌های آشوری هم گرفتن ضربات خطاست که از این طریق هم برای تیمش ایجاد موقعیت می‌کند. آشوری نیم‌نگاهی هم به گلزنی دارد. او در هر بازی به صورت میانگین حدود یک شوت می‌زند که 0.6 شوت در چارچوب است. 2 گل و یک پاس گل در نیم‌فصل اول حاصل عملکرد او در تیم مهدی تارتار بوده است. عملکردی که از بسیاری از بازیکنان استقلال بهتر بوده است. باید منتظر ماند و دید این‌بار طلسم حضور آشوری در یکی از 2 تیم پرطرفدار پایتخت شکسته خواهد شد یا باز هم این انتقال به زمان دیگری موکول خواهد شد. فارغ از اینکه استقلال موفق به جذب بازیکن ذوب‌آهن شود یا خیر، آن‌ها حتما جذب یک هافبک بازی‌ساز را در دستور کارشان در بازار زمستانه خواهند داشت تا بتوانند در ادامه لیگ بیست‌ودوم عملکرد بهتری را داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها