|

ستاره مورد اعتماد ساپینتو از راه رسید!

مطهری در دربی باز هم برای تیمش گل زنی کرد در این فصل فقط یک گل به ثمر رسانده اما زننده تک گل قهرمانی استقلال در سوپرجام بود.

لینک کوتاه کپی شد

مطهری که در بازی آخر استقلال مقابل تراکتور در دقیقه ۲۵ به جای محبی وارد میدان شد در شرایطی که هم تیمی بوشهری اش به علت آسیب دیدگی از ناحبه کمر، قادر به حضور در ترکیب نیست امروز از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان خواهد رفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از صدآنلاین؛ امیر ارسلان مطهری در تمرین روز سه شنبه نیز دقایقی به صورت اختصاصی با ریکاردو ساپینتو صحبت کرد و نکات مورد نظر سرمربی اش را شنید.

مطهری در روزهای اخیر نیز در بازی های درون تیمی و بازی آقا وسط یکی از مهره‌های اصلی و سرحال تیم استقلال بود که بسیار آماده نشان داد. این بازیکن خصوصیت ویژه ای دارد و در بازی های حساس گلزنی می کند که نمونه اش بازی سوپرجام بود که تیمش با همان یک گل در وقتهای قانونی نساجی مازندران را شکست داد.

مطهری پیش از این نیز در دربی ها گلزنی کرده و البته سابقه گلزنی به تراکتور را نیز در کارنامه اش دارد اما آنچه او را به گلزن بازیهای حساس مشهور کرده بیش از هر چیز گلزنی هایش در دربی بوده که تاکنون چهار بار موفق به انجام این کار شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها